Selasa, 21 Januari 2020

BETUL PENGKRTIK PAS BEBAL DAKWAH ISLAM







BETUL 

PENGKRTIK PAS

BEBAL DAKWAH

ISLAM

lancaulah tt. kau taknak membangun bersama islam lantak kau lah! apasal semua org nak serang kerajaan islam pas sebab beli mercedes? korang nampak yg membazir jer, sedangkan ini adalah dakwah pas utk org german.  
bila dah ada hubungan baik antara kereta jenama german dgn kerajaan islam pas mudah2n satu hari nanti hati org german akan lunak dan akan peluk islam. duit yg dilabur utk beli kereta tu sebenarnya sikit kalau nak dibanding dgn pahala dakwah yg kerajaan pas bakal dapat nanti. 
errrr... sama macam dakwah yg tontowi buat dulu, dia cuma berdakwah utk pornstar german. salah ke? errr.. sama jugak dakwah utk bani rusia yg soltan buat dulu... salah ke? kahkahkah kau apa tau tt, kau sakai yg takde agama kahkahkah 
on 
CERGAS 
BERDAKWAH
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 21/01/20

PH is n


-------------

1 ulasan:

Awanama berkata...

pH is n.... Is what tt...
Cakap bior terang la pundek.. ke ko da goyang,tok ayah nak bwk masuk org pas utk kuatkn kerajaan...