Rabu, 15 Januari 2020

LANGKAH TEPAT









SOKONG
 LANGKAH 

TEPAT

SERET SAMAN

BUDAK SERABAI

KE MAHKAMAH

PEMIMPIN ISLAM

WAJIB BERSIHKAN

NAMA  DARI

FITNAH TOHMAH



Tindakan undang-undang terhadap Yusoff diteruskan, kata Anwar

ANWAR Ibrahim akan meneruskan tindakan undang-undang terhadap Mohammed Yusoff Rawther selepas Pejabat Peguam Negara mengumumkan menutup kes dakwaan mencabul yang dilemparkan terhadapnya oleh bekas kakitangan pejabatnya itu.

Presiden PKR berkata beliau tidak dapat memaafkan tuduhan tersebut, yang disifatkannya sebagai “jelek, sembrono dan menghina”.

“Meski dakwaan yang sah tidak boleh diketepikan dan harus disiasat sesuai dengan proses hukum, namun saya tidak dapat memaafkan tuduhan yang jelek, semberono dan yang menghina terhadap saya.

“Untuk memastikan keadilan ditegakkan, tindakan undang-undang yang telah dimulakan sebelum ini akan diteruskan,” katanya dalam satu kenyataan ringkas melalui Twitter.


BRO...

BETUL KE

LU NAK SAMAN

ATAU LU NAK

MAIN 

SANDIWARA

KAH KAH KAH

NANTI LU SAMAN

HARI SELASA

MACAM NAJIB
KAH KAH KAH

---------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Anwar mesti saman secepat mungkin.Dibelakang Anwar segerobolan loyar2 yang terhebat di tanah air. Dalam PKR,DAP,ABIM,Bar Council,BERSIH,SUARAM,PROHAM,PARAM....ramai loyar2 yang kian lama menyokong Anwar dan memandang nya sebagai pemimpin yang akan selamatkan Malaysia dari rasuah, ketidak adilan, diskrimanasi dan lain2 gejala buruk yang selama ini di rasai oleh rakyat Malaysia.Walaupun pihak PDRM telah tutup kes tetapi tuduhan dan laporan yang telah di buat sudah cukup menimbulkan fitnah,aspersions, sangka burrrruuukkk terrrhadap pemimpin harapan rakyat ini.Maka dengan itu tindakkan saman mesti di buat tidak lebih 24 jam dari SEKARRRANGG.....LAWANNN...TETAPPPP....LAWANNNNN.....RREFORRRMASIIIIIII....!!!!