Khamis, 30 April 2020

SATU LAGI KES BARU JULUR PISANG






KES JULUR

PISANG


Joe Biden calon Presiden Amerika dari parti Demokrat  dituduh  menjulur  pisang

Joe Biden, calon presiden Demokrat, menghadapi tekanan yang semakin meningkat untuk secara terbuka menangani tuduhan serangan seksual yang dibuat oleh Tara Reade, bekas pembantu pejabat Senatnya.

Reade memberitahu sebuah akhbar California, Union, bahawa Biden biasanya menyentuh leher dan bahunya ketika dia bekerja sebagai pembantu di pejabat Senatnya dari tahun 1992 hingga 1993. Dia memberitahu surat khabar bahawa dia diminta untuk menyajikan minuman di sebuah acara kerana Biden menyukainya kaki dan, ketika dia menolak, diketepikan dan akhirnya dikeluarkan dari tempat kerjanya.

Setahun kemudian, dalam wawancara dengan pengulas podcast sayap kiri Katie Halper, Reade mendakwa bahawa Biden telah menekan dia  ke dinding dan secara digital menembusnya di ruang bawah tanah pejabat Capitol Hill pada musim bunga 1993. Dia mengatakan bahawa dia tidak mengajukan  tuduhan itu lebih cepat kerana dia takut akan serangan balas dan masih merasa tekanan dengan apa yang telah berlaku padanya.


INI KES BERAT

KAH KAH KAH

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Stendet roma sampai ke abam sampai ke Biden. Taktik perang Mark Anthony ke Berlin sampai segambut ke Washington. Biden sudah kena pau. Teram,tok wan mmg kaki pau paling lejen.Hsien loong mmg kaki pau laki bini.adik dia pun dia berani pau,rumah arwah bapak pun nak diratakannya.justeru justeru,hanya kaki pau paling kuat boleh bertahan.cuma dimana pau itu mahu dihalakan.bangunkan warga atau bangunkan tokay?

Tanpa Nama berkata...

Nasib baik pisang masih boleh dijulur. Telump gemuk, perut buncit, boleh nampak pisang?

Si Luncai berkata...

Secara digital menembus tu apa maksudnya TT... Macam sex online ataupun melancap depan komputer neh?