Jumaat, 1 Mei 2020

PISANG TERJULUR



SAEKOR LAGI

POLITIKUS

JULUR PISANG


Joe Biden akan bersuara

 Jumaat pagi 

Joe Biden akan secara terbuka mengemukakan untuk pertama kalinya tuntutan serangan seksual terhadapnya semasa penampilan di MSNBC Morning Joe pada hari Jumaat pagi, setelah berminggu-minggu membisu mengenai perkara ini.

Biden, calon yang tepat, akan "merespon untuk pertama kalinya terhadap tuduhan serangan seksual baru-baru ini", rangkaian itu mengumumkan dalam satu tweet pada hari Khamis.

Tara Reade tampil bulan lalu untuk menuduh Biden menyerangnya secara seksual di ruang bawah tanah gedung pejabat Capitol Hill ketika dia bekerja di pejabat Senatnya pada musim bunga 1993. Kempen Biden secara paksa menolak tuduhan itu, tetapi calon itu tidak memberikan komen secara peribadi.

Wawancara Biden mengenai Morning Joe, sebuah rancangan perbincangan berita kabel, muncul setelah bukti baru muncul minggu ini yang menyokong aspek-aspek kisah Reade, yang telah meningkat sepanjang masa.

Jan 25, 2016 - Cecil Parkinson, who held senior posts in the British government under Prime Minister Margaret Thatcher and was seen as her possible ...
POLITIKUS

GUNA KUASA 

UNTUK DAPAT

ENTOT FREE

MANA MANA

DALAM DUNIA

SAMA SAJE 

DI BRITAIN

DI AMERIKA

TERMASUK

DI MALAYSIA

HAMPEH

HAPRAK PUKRAK

Tiada ulasan: