Rabu, 29 Julai 2020

PEMIMPIN ISLAM CONTOH




NAJIB

PEMIMPIN ISLAM

CONTOH

AMIN

NAJIB BERANI 

BERSUMPAH

INILAH CONTOH

PEMIMPIN SUCI

JUJUR WARAK

SEMBAHYANG

PERGI MEKAH

CIUM BATU ITAM

BERI SALAM

PADA KUBUR

AMIN


‘Wallahi, Wabilahi, Wattallahi. Saya tak terlibat seleweng RM42 juta – Najib

KUALA LUMPUR –  Najib  bersumpah tidak terlibat dalam penyelewengan RM42 juta di mahkamah hari ini.

Beliau berkata demikian selepas bangun membuat penyataan akhir sebelum Hakim Mahkamah Tinggi, Mohd Nazlan Mohd Ghazali jatuh hukum kepadanya.

Najib dalam keadaan sayu dan beremosi namun tetap berkata, dirinya tidak bersalah dan tidak sesekali terlibat dengan penyewelengan dana SRC itu.

Untuk pengakuan itu, Najib juga bersumpah beliau tidak mempunyai sebarang saksi mahupun bukti untuk menyokong kenyataannya.

“Wallahi Wabilahi Wattallahi. Saya sekali lagi ingin menyatakan apa yang telah saya katakan sebelum ini.

“Sebagai seorang Islam, saya ingin katakan sekali lagi bahawa saya tidak meminta RM42 juta, mahupun ditawarkan kepada saya. Untuk ini, saya tiada bukti mahupun saksi menyatakan demikian.

“Sekali lagi saya katakan bahawa diri saya tidak tahu-menahu mengenai RM42 juta itu, itu sahaja hendak saya katakan,” katanya.



CONTOHI NAJIB

PEMIMPIN ISLAM

YANG TAK KENAL

ALTANTUYA

TAK PERNAH

BERZIANA

CONTOHILAH

PEMIMPIN 

ISLAM SUNNAH

WAL RASUAH 

JIKA MAHU

MAJU KE

SUNGAI BULUH

AMIN

4 ulasan:

Arymanchino berkata...

Mane ade pencuri dlm dunia ni mengaku mencuri.Dia tak mencuri tp bila org uluq dia rembat..

Tanpa Nama berkata...

Najib memohon ganjaran 72 bidadari dara sunti.

Tanpa Nama berkata...

Gila apa ke dia ni. Bersumpah atas nama allah tak tau duit 42juta masuk akaun. Tapi tau nak joli katak dan tahu gaji dia kalau simpan tak makan pun boleh dapat 42 juta utk shopping mopping. Allah pun ko try nak tipu jugak. Adoi

Tanpa Nama berkata...

Kalau semua boleh main sumpah, baik tutup je la penjara2 tu semua. Semua banduan termasuk banduan2 kapir sumpah mengaku tak bersalah dan akan dibebaskan. Jimat duit kerajaan.