Khamis, 24 September 2020

ABAM JADI TOKWALIWAT

 



ABAM DINOBAT


TOKWALIWAT

Unknown commented 

on 

"ABAM RATU DRAMA"

Presiden umno- ramai MP umno akan sokong Anwar dan saya sebagai ketua tak mampu nak kawal mereka. Dalam PN pun saya tak dapat kawal MP umno. Kami free stylo. Kahkahkah Sapa mamat dtg melawat toksyeikh kat sepital semasa dalam jail lagi? Cuba gugel. 

Muka dua penyamun ni la yg dtg.. Jiboi dgn jahid. Ingat diaorang tarak deal ka? Kahkahkahkah Gila apa nk duduk termenung dlm sangkar bertahun. Ni la masanya mencuba nasib dgn menjadikan tokwaliwat jd piyem.

kahkohkahkaoh

3 ulasan:

Anonymous berkata...

Ekonomi Malaysia berisiko kuncup, perlu meminjam untuk bertahan

Ekonomi Malaysia perlu dipandu oleh seorang pemimpin yang mempunyai idea baru dalam kewangan memandangkan kesan pandemik Covid 19 yang membantutkan pertumbuhan dan mengakibatkan pengangguran dalam kalangan rakyat.

Menurut mantan Timbalan Pengarah Jabatan Ekonomi Bank Negara Malaysia, Dr Rosli Yaakob, biar pun Malaysia menanggung hutang yang besar pasca skandal 1Malaysia Development Berhad namun negara tidak mempunyai banyak pilihan dalam perancangan Belanjawan 2021 berikutan pengumuman Petronas mengalami kerugian sebanyak RM21 bilion.

Katanya, negara juga mengalami kemerosotan hasil cukai berikutan penutupan perniagaan sepanjang tempoh Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) lalu dan langkah-langkah pemulihan yang tidak begitu meransang sektor perniagaan, menyebabkan penguncupan Keluaran Dalam Negara Kasar (KDNK) sehingga 17% pada suku kedua 2020.

"Seingat saya penguncupan negatif 17% pada pertengahan pertama tahun 2020 belum pernah berlaku kepada ekonomi Malaysia.

Anonymous berkata...

Bukan muyin azmin KJ dan anuar muso saja gelabah malah madey dan lobai pas turut gelabah..

Blogger pro madey munafik Kluangman dan Tikar Tiub gila dari sealam lagi gelabah berok..

Kikikikik..

Perakam Sejarah Gila berkata...

Nak rakam apa lagi isham...nama dengan wajah hang dah tak laku untuk penentang korupsi...