Isnin, 7 September 2020

SPRM TANYA HAL BURUNG HUD HUD






SRPM HANYA

 TANYA

HAL BURUNG

HUD HUD

Tanya pasal burung Hud Hud dalam Porsche saja - Hasheem Jaseen

KANGAR: Tuan Baji Hasheem Jaseen mengakui hanya ditanya mengenai status pemilikan kereta mewah jenis Porsche Cayman ketika diambil keterangan oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), pagi tadi.

Perkara itu dimaklumkan sendiri oleh Hashim ketika beliau dihubungi dengan keterangan diambil oleh SPRM mengambil masa hampir dua jam.

“Depa dua (pegawai SPRM) orang saja dalam tu, hanya saya dibenarkan masuk dan yang lain tunggu di luar.

“Depa (SPRM) hanya tanya pasal kereta itu (Porsche Cayman)  dan  burung Hud Hud semata-mata dan tak sentuh langsung pasal  kereta Audi atau Nabi Sulaiman.

“Saya jelaskan dekat depa yang saya tak pakai kereta dan burung Hud Hud itu dan depa boleh tanya rakyat Perlis kalau ada yang terlihat saya terbang atas burung Hud Hud  bersama Puteri Bolkiah di sekitar Perlis,” katanya ketika dihubungi, di sini, hari ini.

“Saya tegaskan, saya tak pernah pakai pun burung Hud Hud  itu dan saya maklumkan kepada mereka benda yang betul.


NASIB BAIK

TAK TANYA HAL

BURUNG BURAQ
KAH KAH KAH

Tiada ulasan: