Selasa, 27 Oktober 2020

ANWAR SUDAH PANDAI

 


ANWAR SUDAH

PANDAI MACAM

 NAJIB BUAT 

LAWAK BERDIRI

KAH KAH KAH

PKR sedia bekerjasama 

dengan ahli politik 

tolak rasuah, kata Anwar



BUAT KACAU 

BUAT

HURU HARA

KEMUDIAN BUAT

LAWAK BERDIRI

KAH KAH KAH

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dengan selamba menyakiti hati rakan.merosakkan orang lain apabila kantoi berangan tak jadi angkut sampah. Ciri kecelaruan narsistik paling jelas. Ini bukan lagi albatross di leher tapi sudah menjadi pundek. Patut lah Anwar runtuhkan pakatan dulu. Dalam pakatan ramai doktor. Dan doktor doktor sudah cam dia ada sakit jiwa narsistik. Kau tt kalau nak faham narsistik ni benda apa tanya Google narsistic meme. Gambar2 kartun tu boleh tolong pemahaman.

Tanpa Nama berkata...

Kahkah. Boleh bekerjasama dengan orang tolak rasuah. Kahkahkahkah. Dokumen sokongan yg di sain oleh wak komedi penggurupwang ternama dan sokongan najibul sipenggubahanwang tu pekebendanya. Kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

doc sokongan tu siapa pun boleh bagi, anwar tak pernah pun kata dia terima najib, zahid, ku nan ke kan??? najib dan zahid yg kata mereka sokong anwar..anwar cuma kata dia ada nombo....tak lebih dari itu. lantak najib dan zahid lah nak kata dia sokong sapa. yg TT dan sama biol macam dia dok sibuk kata anwar dah terima zahid, najib ni apa hal...mana kau orang tahu???? buat fitnah ke barua azmin??