Jumaat, 9 Oktober 2020

TAK PERLU SOKONG PALESTIN

 


TAK PERLU SOKONG PALESTIN

Ketua Pengarang commented on 

"YAHUDI INI SOKONG IRAN SOKONG PALESTIN"

berhenti hasut umat Islam dengan isu Palestin tak ada kebaikan bergaduh dengan zionis dan amerika ulama di saudi keluar fatwa tak ada jihad di palestin.. kalau mati, bukan mati syahid..sebab tak ada jihad.. tak cukup syarat jihad... dulu hishamuddin rais pun pernah cakap umat Islam akan naik stim bila bercakap soal palestin, kemudian nak berjihad lawan Izrael... 

nak dapatkan sokongan umat Islam senang je.. guna dua sepanduk.. sepanduk pertama, lawan Yahudi/Izrail.. kedua, mengaku Ahlul Bait... itu lah yang dibuat Syiah.... Biarkan Iran dan operative mereka seperti Hezbollah, Hamas dan Ikhwan nak melawan Izrail.. kita tak payah masuk campur... sekarang dah ada desas desus di Rumah Putih di Washington DC mahu kenakan sanction ke atas Malaysia sebab dikatakan tempat Ikhwan bersarang... nak ke kena sanction dengan amerika? komunis memang lah suka.. mereka nak ekonomi kita musnah!

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Umat Islam sejati takutkan Allah
bukan takut kat Amerika, ader faham?

Tanpa Nama berkata...

Dizaman ini sudah tiada yang baik atau yang jahat. Yang ada hanya yang berkepentingan. Tokwan jahat Dan garang menyebelahi kita,rakyat.sbb tokwan lagi jahat dari orang jahat sbb tu tokwan kena jadi gembala kita kalau boleh sampai dia reput atas kerusi tu agar kita rakyat cina india melayu selamat dari segala negara pelik dgn cara ekonomi pelik dan selera pelik,sekurang kurangnya dalam Masa ini.contoh itu budak budak melaun tipu duit pencen dari telefon.itu contoh lanun moden macam Spain Masa ratu Isabela. Lanun tu hasil negara.