Isnin, 30 November 2020

LAGI EMPAT HARI MUHYIDDIN LUNGKUP

 


 LAGI EMPAT HARI

MUHYIDIN LUNGKUP

Unknown replied to a comment on 

"LAGI 5 HARI"

Betul tu.. klo 'dia' tu buat silap ada ja alasan mcm2 karutmarut nk coverline.. pandai korang terima lembut hati.. tp dgn Atuk.. silap sikit korang kutuk hina mcm org tu takda jasa.. korang mmg kepala bana.. apa kedehal

3 ulasan:

Awanama berkata...

Anwar adalah menunggu Godot. Dia tak tahu kerja sebenarnya. Dan tak pernah kerja pun. Berada di tempat kerja dan betul2 kerja lain. Cuma nasib baik ramai org kesian dgn dia. Ye lah reformasi. Tapi,rupanya dia pun tunggu Godot.Dia harap dgn Godot bskl naik,gaji naik,semua naik.dan dia berada di situ diwaktu naik itu. alih alih nombor dia tak naik.

Kelana berkata...

Ada lagi ke pemimpin yang jujur nak tadbir malaysia ni ... Dah tak boleh buat apa dah ... Ubatnya KIAMAT JE

Kelana berkata...

Komen pun nak kelulusan ke?? Terbitkan aje baru kita tau kemana majority pandangan dan hala tuju politik negara drp rakyat ... Rakyat dah bosan dgn sikap pemimpin . Tak habis habis saling menjatuhkan... Sampai tak sempat nak berfikir apa yang terbaik untuk rakyat dan negara.