Khamis, 18 Mac 2021

YA AMPOON





YA AMPOON

YA MAULANA

SATU CERITA MENARIK YANG DICERITAKAN OLEH INDRA PUTERA INDERA BAPA SAUDARA KEPADA YDP AGONG SENDIRI



APABILA 'YDP AGONG GAGAL' BERPRINSIP KERANA DESAKAN SESEORANG UNTUK KEPENTINGAN DIRI MAKA KLEPTOKRASI YANG KAYA MEMULAKAN KEMBALI POLITIK RASUAH

Saya telah munulis statemen di bawah ini.. dan menghantarkannya kepada 5000 rakan facebook (fb) termasuk kaum Cina dan India untuk mengetahui apa telah berlaku sebagai "BACKDOOR GOVERNMENT".. 

Satu dunia sudah tahu Muhyidin KIANATI DR. MAHATHIR.

Saya telah membaca 'London Times' dan 'New York Post' sedang hentam YDP AGONG SEBAGAI ROYAL COUP.. orang lain yang buat..  orang lain yang menipu.. orang lain yang kena tempias...

Saya telah menghadap YDP AGONG sebagai bapa saudaranya dan nasihatkan baginda.

Sekarang sedang kepanasan dan rakyat mahu memberontak.. dan saya dapat satu penjelasannya sangat manfaat dan munasabah dari YDP AGONG. 

Sebenarnya YDP Agong TERPAKSA berbuat begitu atas DESAKAN seseorang untuk kepentingan diri orang itu tersebut. 

Saya tahu siapa orang itu yang ada di belakang tabir..!!!.. dan ramai mampu meneka.

Saya tidak sangka seorang anak Aaliim yang saya kenal.. berbohong dengan YDP Agong untuk menjadikan PM ke-8 secara pintu blakang.. tak malukah..???.. tapi Melayu malu pada dunia..

Saya pun seorang anak Maulana.. tetapi saya ada prinsip.. dan maruah agama Islam yang suci.

Untuk pengetahuan umum.

1. Saya pernah di tawar jadi ADUN.. dan jadi MB Johore saya menolak.. sebelum Ajib.

2. Saya juga ditawar jadi MP.. dan jadi Menteri KPLB.. saya tolak.. sebelum Napsiah Omar.

3. Saya juga ditawar jadi MP.. dan jadi Menteri Pertahanan.. sebelum Abang Abu Bakar.. saya tolak.

4. Saya juga ditawar jadi Senator..  dan jadi Menteri Perpaduan pun saya tolak sebelum Koh Soo Koon.

Oleh itu:

Tikam belakang seorang yang pernah tolongnya apabila dia kena buang oleh Najib dari pangkat TPM..

Tun Dr. Mahathir lah yang kutipnya dan menubuhkan parti PPBM.. dan bagi jawatan yang tertinggi Presiden..  dan lantik anaknya Mukhriz sebagai TP parti.

Manusia mudah lupa budi seseorang.. seperti kacang lupakan kulit.

Muhyidin berada dalam parti.. seperti MUSUH DALAM SELIMUT.. menjadi GUNTING DALAM LIPATAN.

Kita boleh maafkan seorang musuh.. TAPI KITA TIDAK BOLEH MAAFKAN SEORANG PEMBELOT.

KERANA MUSUH BOLEH KITA NAMPAK.. TETAPI PEMBELOT TIDAK KELIHATAN.

Saya tidak obses ataupun taksup pada seseorang individu.. sebaliknya saya mahu keadilan dan kebenaran. 

Pembohong untuk jawatan tidak akan kekal lama.. seolah kita duduk dalam sampan.. dan menghadapi ombak besar.. dan umbang ambing dan tidak akan stabil.. dan akhirnya terbalik.. dan orang yang duduk dalam sampan pun hilang dan lemas begitulah akan kerajaan Muhyiddin.. kerajaan ini tidak akan kekal lama.

Apa yang Dr. Mahathir mahu adalah keadilan.. tanpanya Malaysia tidak akan maju.

Tiada KLCC, KL Tower.. KLIA.. Penang Bridge 1&2.. Monorail.. LRT.. MRT.. Komuter.. KL Sentral dan sebagainya.

Rakyat Malaysia tidak akan lupa pengkorbanan beliau.

Rahmatilah dan Berkathilah pada Insan Dr. Mahathir Mohamad.

InsyaAllah. Aamiin.

IndraPutera Indera.




1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Baikk...