Khamis, 18 November 2021

BERITA TERKINI

 


 BERITA TERKINI

Gua baru dapat panggilan  e-mail dari wartawan New York Time Mister James Lickhead  bahagian sastera / budaya. Akhbar NYT ingin menemu bual  Penyaer Malaysia tersoshor benama Muhammad Asri Husin.

Gua difahamkan Penyaer tersohor ini memakai nama pena Wacana Minda. Amin.

Gua tak tahu diamana gua boleh hubungi Asri Husin ini.

Dari risik risik dengan kawan kawan gua difahamkan Asri Husin bertugas di Kementerian Pelajaran. Tidak jelas sebagai apa?

Juga juga difaham  difaham kan sosok ini pernah menenagi Hadih  Tokok Bahasa tahun 2020.

Dari apa yang Mister James Lickhead bei tahu gua - nama Asri telah sampai ke pegetahuan  Jawatankuasa Hadiah Nobel di Stockholm Sweden.  Tapi pekara ini masih lagi rahsia.

Sesiapa tahu diamna sosok ini boleh dihubungi sila beritahu Tukar Tiub. Amin

Keja sama pembaca didahulu dengan ucapan Terima Kaeih. Khalas

Tiada ulasan: