Jumaat, 18 November 2022

TAMBUN - ANWAR MENANG ATAU KALAH ?



TAMBUN 

AMIN

ANWAR MENANG

ATAU

KALAH ?

KHALAS


Unknown commented on
 "ANWAR TAK SERANG ZAHID"

Dunt worry TT,gua ngundi kt tambun,gua petugas pejuang.melalui pemerhatian gua,Anwar kompem bungkuih,smlm dia buat event 'tambun berselawat' kat manjoi siap bwk awie adflin shauki.org manjoi x dtg,yg dtg majlis selawat dia macha2 buntong.drp majlis selawat,kene tukor jadik konsert rock awie utk menghiburkan macha2 yg dtg Anwar bwk artis pun x laku,awie pun jadik x laku.kahkahakah kami akan kalahkan dia,pengundi pagoh pun kene bagi abah sembab kalah Zahid susah sbb org Bagan datuk bongok2. Anwar in 'safe hand'. Ini Pekan Orang Hensem IPOH Darul hipster bukan Pekan budak jambu.

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Gua pun hadir jugak kat event Anwar kat Tambun ramai pulak orang datang. Unknown ni hadir kat fake Tambun kut. Bukan saje banyak berita fake Tambun fake pun ada. KehKehKeh

Tanpa Nama berkata...

Yang Kompem bungkuih Pejuwang parti WC ..nyamuk pun tak sudi nak sodut sobab dah darah dah tawar

Kha kha khaaa....Khalass

Tanpa Nama berkata...

Lu cerita pasal majlis selawat orang tak datang tapi dalam masa sama lu cerita pekan ipoh pekan hipster? Sejak bila pulak mamat Minah hipster akan pergi majlis selawat ni bang? Gua pun orang ipoh. Tak payahlah nak cerita psal hipster ke jambu ke bodysurf ke ape bila Mai tang politik...orang tak datang satu sebab saja. Tak dapat duit. Cuba Anwar bg sorang 50 cukuplah..pekan ipoh yang aku tau dah jadi pekan Cina. Cina kuasai ekonomi. Kau ada kedai tak? Aku ada kedai, sewa kat Cina. Cokodok pun sewa. Pi tnya dorang sewa dengan sapa?

Jadi, aku akan undi Anwar untuk tengok macam mana dia nak balancekan ekonomi melayu Dan Cina Dan India disni. Bab hispter ke grunge ke yik foong ka bodysurf ke tu budak poyo saja akan sembang.

Tanpa Nama berkata...

Aku pun tak suka anwar...tapi ekau pilih komen dari pati pejuang untuk menidakkan bangnon.. memang kelakar la...

Lebih baik ekau amik komen dari pemuda lebai syurga...

Kah 43x... ekau pon sama bodo...
Kikikikiki

Sampai rini ekau tak sampai2 a setar.. khalasssssssss