Rabu, 13 Mac 2024

TOLAK GENCATAN SENJATA


DI SUDAN ISLAM

BUAT GILA

AMIN

DI GAZA YAHUDI

BUAT GILA

AMIN

DUA DUA TOLAK

GENCATAN SENJATA

KHALAS

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Dunia semakin panas dunia semakin ancam manusia, adakah tetiba jadi begitu? Pasti tidak, pasti kerana semuanya karenah manusia belaka, kepanasan melampau akan membakar segala kekayaan yang engkau orang curi dari orang kebanyakan, api neraka akan muncul dalam setiap orang yang beranggapan diri cukup mulia cukup ketuanan sampailah keegoan melampau kah kah kah masa sudah sampai makanan akan tiada, tanaman tidak menjadi air akan tiada, masa ketika itu sudah terlambat, adakah syurga untuk menampung segala makhluk jahat sekarang? Pasti tidak sekiranya dasar asas kehidupan seharian manusia itu sendiri sudah tidak takut kepada alam semesta, kita hanya sementara takbur tamak harta benda sampai negara rosak rakyat rosak semuanya kena dibayar awal awal tak payah tunggu kiamat tak payah tunggu lagi, akan dibayar jua amin kah kah kah ketawa sementara masih tidak dibenarkan atau dikenakan bayaran kah kah kah

Tanpa Nama berkata...

Pelaburan "berpotensi" Dari German RM45.4 bilion, kestabilan politik penting.

Memacam istilah pelaburan diperkenalkan papa. Pelaburan komitmen, pelaburan diluluskan pelaburan dijangka, pelaburan potensi cuma pelaburan planta belum lagi disebut.. kah kah kah

Adooii iii mampuih la lokos lencun walaun kena kencing...!!

Anwar berkata, Malaysia mencatatkan pelaburan berpotensi bernilai RM45.4 bilion semasa lawatan di Jerman.

Pelaburan berpotensi itu hadir daripada pelbagai industri seperti semikonduktor, aeroangkasa, peranti perubatan, kimia dan perkhidmatan.

Beliau berkata, semua itu adalah mungkin dengan disokong oleh kestabilan politik yang dimiliki Malaysia dan kestabilan politik adalah penting bagi kalangan pelabur.

Berpotensi itu maksud udah masuk ka blom pelaburan nya ke Malaysia...!?

Adooii iii mampuih la lokos lencun walaun kena kencing...!!

Kata kata mutiara Hari ini..

Saudara, Malaysia satu satu nya negara dalam doonia ini yang cukai 6 % walaun guling guling atas jalan raya tapi jadi diam bisu dan bodoh bangang bila cukai 8% dikenakan.

#kencingselagibolehkencing