Isnin, 22 April 2024

SOSOK ORNANIK


TAK TAK & EZI

SOSOK ORGANIK

KHALAS

Rice commented on 
"NASEHAT MAT SABU"

Ini kerja org gila,, org politik ramai yg gila,, perpatah cina berkata “jika kita tidak dapat makan bubur itu, maka kita isikan pasir agar semua org tak dapat makan”. 

Kalau dah luput pun tak mengapa boleh beri pada gua, atau beritahu gua datang ambil, gua boleh beri ayam itek lembu kambing dan babi gua mkn,, binatang tiada masaalah, binatang perliharaan gua tahi pun dia makan sebagai natural vaccine , binatang gua organic lebih baik dari ayam usia 25 hari yg jual di pasar,, 

KKM pun tak pernah ambil tahu berapa banyak ubat yg di beri pd binantang dan sayuran serta buah buahan di pasaran,, system semua rosak krn org politik dan kuasa dan duit,, tt anjing lu dgn Org politik mana lebih organic.? Lu jgn tak jawap

Tiada ulasan: