Ahad, 21 April 2013

BERITA DARI NEGERI IKANG



UNTUK PEMINAT 
PENGUMPUL 
BAJU T


untuk makluman lanjut tentang tshirt Tt SIla email ke farmhouse_14@hotmail.com on BERITA TERLAMPAU DARI TERENGGANU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/21/13

kalu ada berminat tshirt tt suruh email aku ok..sebab kita org sini dgn kelompok anak muda mau buka satu kedai buku.sebab sini sulit nk dapat bahan bacaan yg baik..nanti dah set up semua buku yg ada di pak cong dan buku kau boleh di jual di sini...so ada transit untuk anak muda yg mau cari alternative lain.tq


----------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Thanx pak TT bagi siar email penjual tshirt. gua dah selamat email dia td. maybe gua boleh jadi org paling cool di hari pengundian nanti. hahaha

Tanpa Nama berkata...

TT.. lu punyer buku, gua nak order 100 buah... buku lu cult sbb lu mmg layak menjadi penghasut yg berjaya mengalahkan abu lahab yg kaya raya tetapi hilang peminat2 setia..

Gua mahu teruskan hidup ni sbb masih ada manusia cool mcm lu, rafizi dgn nik aziz masih hidup... lain2 manusia alam melayu...masih belum mencapai tahap seorang manusia untuk dijadikan role model manusia alam melayu.. nak jadi MP dan ADUN pun, masih belum mampu berfikir menggunakan otak sendiri... malah daya fikrah pemikiran sendiri masih belum ada identiti tersendiri..

utk pengetahuan lu, gua beli quran pun paling banyak 10 buah utk one off punyer pembelian.. buku internet lu pun gua beli 5 buah jer.. tapi ini sentimen PRU13 menghasut punyer pasal sbb gua ni dicipta Allah untuk menghasut dan menjadi penduduk tetap neraka kelak, gua nak beli 100 buah.. ini kalilah!!!!

Tanpa Nama berkata...

whoahhhh..sudah jadi ikon lu nie isham!! baru pangrokkk!!! wakakaka