Khamis, 12 Disember 2013

KITA SEMUA SHIAH



KOMENTAR TUKAR TIUB
adakah blog tukartiub 
kini jadi blog shiah
kerana memaparkan gambar khomeini?
atau
tukar tiub jadi blog shiah
kerana menentang sunni wal rasuah
 KDN: Kagumi Khomeini, satu contoh Mat Sabu berfahaman Syiah
Kementerian Dalam Negeri (KDN) hari ini mendedahkan 10 bukti penglibatan Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu dalam kegiatan Syiah yang kebanyakannya melibatkan perjuangan pemimpin besar revolusi Islam Iran Ayatollah Ruhullah Musawi al Khomeni.
Ketua Setiausaha KDN  Abdul Rahim Mohamad Radzi berkata, Mohamad adalah orang yang disebut Menteri Dalam Negeri Ahmad Zahid Hamidi sebelum ini.
"Penama yang menjadi subjek dalam kenyataan Ahmad Zahid sebelum ini adalah Mohamad. Beliau pernah menggesa umat Islam mencontohi kepimpinan Islam berdasarkan cara Imam Khomeini melalui tulisan di Harakah pada Julai 2008.

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH

woit..JELAS ..SAHEH... kah kah kah..

kah kah kah...HAMPIR 90% BANI MELAYU KINI JADI SHIAH... kah kah kah..

kah kah kah... HAMPIR 80% WARGA MALAYSIA JADI SHIAH... kah kah kah..

kah kah kah... KERANA SEMUA KAGUM DENGAN AYATOLAH KHOMENI... kah kah kah

NOTA
tunggu dan nanti
gambar ibrahim ali di paris dengan ayatolah
lebih awal dari mat sabu
kah kah kah




-----------

4 ulasan:

hamba berkata...

Celaka ke ata syiah

Unknown berkata...

ini puak bila jumpa babi makan babi sebab ada dalil mengatakan boleh makan babi ... ini juga puak pulun duit kerajaan sebab rakyat dah serah duit-duit melalu cukai kepada kerajaan ... inilah puak yang jual tanah negara sebab dia kata negara aku yang perentah ... puak inilah juga yang kata aku berkuasa tetapi terlupa yang Allah adalah lebih berkuasa dari mereka.....!!!!!!!!!!

hamba berkata...

Celaka ke atas syiah

Tanpa Nama berkata...

woit...tumpang lalu...kah kah kah...jgn marah..nak tanya ni...kah kah kah..mufti mana yg bagi nasihat..?...taktik lama nak jatuhkan pejuang...kah kah kah...berani keluar statement ....kena berani jawap soalan rakyat..mufti mana yg confirmkan mat sabu syiah..? kah kah kah...