Jumaat, 3 Oktober 2014

MANA DIA MELAYU ISLAM DAN RAJA



KOMENTAR

polis selalu tangkap rakyat
polis selalu tekan rakyat
tiap malam polis obses 
dengan kes road tax
apa pasal polis tak obses
dengan gagak hitam?

KUALA LUMPUR 2 Okt. - Kawasan Bukit Bintang yang popular dengan kehadiran pelancong kini dikesan dijadikan kesempatan oleh sebilangan wanita dari Afrika untuk memperdagangkan tubuh. Meskipun kegiatan itu...


KAH KAH KAH

mana dia pakida
mana dia isma
mana dia perkasa
orang hitam dah langgar
tnah melayu
mana dia zul nordin
mana dia hasan ali
mana ngo melayu islam
mana dia islam melayu dan raja

KAH KAH KAH


-------

15 ulasan:

Rambo berkata...

khasnya pekida dan samseng umno.

apa mereka buat utk atasi pak itam?

mana panglima jihad berahim katak? bila masa nk berjihad selamatkan maruah melayu dn negara dpd pak itam.

mana khalifah silat lincah yg lincah menentang pembangkang saja?

agak2 kalau kita gelar 'bacul' ok ke?

Awanama berkata...

mana dia hr? mana dia anwar? mana dia ambiga? mana dia pas? mana dia pkr? mana dia DAP? 2x5

Awanama berkata...

Woii bangang!! Puak PR mna bole bg arahan pd penguatkuasa pnjawat awam,kalu bg pn..dorg buat dekkk jer la,unless puak kt putrajaya la yg kna agresif...bangang sikit2 udah la,jgn bangang byk sgt..kihkihkihkih

Rambo berkata...

dlm PR tiada samseng. PR hanya berlandas undang2. adakah kebenaran dan jabatan imegresyen di bawah kerajaan negeri?

so kes begini relevan utk perkasa pekida dan org hebat seperti itu yg terbukti sgt hebat dn berani serta sanggup 'mati'(atas katil) utk menentang PR.

takan nk harap Rambo sorang je walaupun i tau i hebat.

Awanama berkata...

mana dia kepala abah kau ? 6x3

Awanama berkata...

Mana dia tuang presideng..mana din ayam..mana dia isham rais?..jgn buat diam..org nigeria bawa ebola..kah kah kah

Awanama berkata...

Bodohnya anon 10:54PG atas ni. Bangang taksudah, bebal takleh nak diajar. Siapa pegang kuasa polis??? KDN BN..... bukan Anwar bukan PR. BODOHHHH........

Awanama berkata...

Samada ko sarcasm atau ko memang hasan malek

Awanama berkata...

Erk...Mmmm...melantun teruk mamat ni...tapi ok gak...kurang kurang aku bleh kompom rupanya ada lagi yang bodoh dari aku...kah kah kah...aku ni tak lah pandai mana pon...tapi yang kompom mamat ataih ni memang boddo melantun lantun...sapa ada kuasa gerakkan polis kat malaysia ni...ahaks...bila masa pula polis malaysia dengar arahan dari PR...sebab ianya kalau tak silap aku bawah KDN kan...KDN tu ada dengar cakap PR ek...mmm...woi pukimak kalau nak menjilat pon berpada pada la...sifat boddo bukan untuk pameran...sila simpan elok elok untuk direnung bila perlu...ni jenih bangsa nakharam ni...suka habaq kat oghang ghamai yang dia boddo...kah kah kah

Awanama berkata...

Oi Bengong. ...orang cerita pasal kaki bodek BN tu...sebab X ada telo....ko pun bahalol macam dia orang...macam pondan tua. ..

Awanama berkata...

Panglima katak tengah simpan stok makanan banyak2 dirumah dalam kain bini dia.katanya apa2 boleh jadi..ini bukan eeee tapi orang afrika. Kah..kah..kah

Awanama berkata...

hitam pun hitam lah...lanyak je...yumm

Awanama berkata...

Wanita afrika ni sedap ke? Kah kah kah

Awanama berkata...

Pukimokida sibuk jago kelab dangdut sianghari tarik keretA,ado maso luang sikit,nolok kuda..nga negro? Nga hindu hindraf kecut teloq doh...

Awanama berkata...

Jangan sampai gagak itam ini jadi eeee......eeee punya eeee tunggang tebalik ic jadi melayu.