Sabtu, 4 Oktober 2014

PATUT LAAAAA





Tukar Tiub




Patutlah Kalid Berahim tak takut disiasat.
Semua dokumen dia dah sorok rupanya.
Hahaha
...

KAH KAH KAH
 
KAH KAH KAH

KAH KAH KAH



----------

5 ulasan:

Awanama berkata...

Sudah-sudah lah..marilah kita semua cuba mendekati dan mengamalkan sifat Tuhan..yg Maha Mengampun lagi Maha Penyayang..

Awanama berkata...

Khalid Brahim bukan bodoh.

Kalau bodoh mana boleh kaya.

Khalid Brshim bukan orang PAS.

Awanama berkata...

Tangkap Faekah tu dan ikat dia. Ugut nak jolok lesung kayu ukur lilit 6 inci kat pantat dia ..... Pastinya dia akan beritahu kat mana dia telah sorokkan dokumen itu atau ugut dia nak kahwinkan dengan TT yang anu dia dah macam pisau karat (dihulur luka dan ditarik pun luka) pastinya Faekah awal-awal dah angkat bendera putih....

Awanama berkata...

Sifat tuhan memang Maha Pengampun sbb tuhan terlalu banyak .

Allah bukan tuhan - Ia Wajibal Ujud - Yang Maha Tunggal.

Ujud Neraka dan Syurga untuk apa sebenarnya ?

Sekiranya semua makhluk mendapat Pengampunan dari Nya, jadi sia-sia aja Allah ujudkan Neraka.

Baik pi mengaji !

Awanama berkata...

Anwar x sempat simpan fail aljuburi ka...kira khalid lebih hebat dr anwar