Khamis, 19 Mac 2015

GENG MADEY MULA MENYERANG






KOMENTAR
najib telah ilang arah
usik mana saja
masaalah muncul
bila tambang naik
semua harga akan naik
ini berita baik untuk menghasut


Tambang pengangkutan awam naik 20%  hingga 67%

Tambang teksi dan kereta sewa naik antara 20% hingga 67% berkuat kuasa serta merta manakala mulai 15 Mei pula tambang bas ekspres akan naik 22.6 peratus.
Kenaikan tambang itu yang diumumkan oleh Suruhanjaya Pengangkutan Awam Darat (SPAD) hari ini dibuat berikutan kenaikan kos yang ditanggung pengusaha pengangkutan awam termasuk kos penyelenggaraan.
Pengerusi SPAD Syed Hamid Albar berkata, penyelarasan kadar tambang itu dibuat selepas mengambil kira keperluan pihak pengusaha yang terbeban dengan kenaikan harga barang dan kepentingan orang ramai yang menggunakan perkhidmatan itu. – 
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/tambang-pengangkutan-awam-naik-20-hingga-67#sthash.78RJexo9.dpuf

KAH KAH KAH

woit
ni geng madey
semua kumpul
serang mat mongol
kah kah kah

APA PUNYA BEST

-------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Cilaka betul mereka yg mentadbir Malaysia sekarang ini. Dah lah orang tak bekerja, orang miskin dikenakan cukai..tiap kali ada benda yang naik..senang-senang cakap naik 20% hingga 70%..Kalau dah tak boleh tadbir negara ini turun saja drp jawatan..Cilaka.

Raja kita yg ramai tu diam je apahal..soundlah sikit orang-orang ini..jgn lah nanti bila negara ini dah lunyai dan diserang musuh kamu-kamu yang mulia dan maha mulia ini yang lari dulu. Rakyat miskin jugak yg kena balun dgn musuh dan menghadapi negara yg dah lunyai.

Tanpa Nama berkata...

Panglima..kita ada agama yg boleh mengkepalabutuhkan orang ramai juga. Para agamawan BN boleh juga mengharamjadahkan orgramai dgn ayat2 agama untuk tujuan mengkepalabutuhkan sesiapa yg cuba melawan.

Tanpa Nama berkata...

47% setuju rakyat dan negara jadi lunyai dan 52% pula dah jadi luncai .

Akhirnya rakyat jadi LANCAU - anggok - anggok goyang - goyang ...... betul betul cilaka la.