Khamis, 19 Mac 2015

PENJUAL AGAMA MENJUAL LAGI




HEBAT
yg tanya negara mana di tadbir oleh ulamak,gua nampak si bodoh yg tanya tu bukan setakat bodoh bebal dan bangang,gua rasa lebih baik lu berhenti jadi manusia le bodoh punya orang....lu tak tahu ke negara islam iran tu di tadbir ulamak....

kau tak tahu betapa hebatnya negara islam iran tu.....bom nueklear pun ada le manusia bodoh mcm lu....aku ingat org2 bodoh mcm kau penjilat ulamak2 sesat lagi baik lu pi mampos le.......lu punya wahabi salafi lu tu menyebabkan le dan umat bodoh selama2nya on PENIAGA AGAMA
cucu mamak kutty
on 3/14/15
ULAMAK UPAHAN
Walaupun Negara2 Islam tidak ditadbir oleh Ulama secara langsung tapi pernan Ulama kaki bodek ini tidak pernah bangun dan menentang kemungkaran pemerintah yang beragama Islam tapi tidak lah Islam seperti ulama. Ulama diupah untuk menjaga kepentingan pemerintah iaitu menyiakan apa yang tidak begtul atau 'spin'ayat ayat quran bagi mensesatkan penganut agar mereka terus berukasa.


 Skandal demi skandal berlaku dalam negara ini sejak Dr.Mahathir memerintah Malaysia.dan Mahathir pun buat lupo semua skandal. Skandal berterusan sebab Ualam dan Ustaz2 pelawak dalam TV mahu hidup selesa dengan hanya menakut2kan Melayu supaya tidak lawan pemerintah. Situ pun dah spin.

 Pemerintah Islam zaman SAW adalah dari tokoh agama dan pahlawan dan penganut Islam diminta agar jangan jatuhkan pemerintah. Dalam konteks hari ini, negara amalkan demokrasi dan dalam demokrasi jatuh menjatuh memang sepagtutnya berlaku apabila berlaku rasuah dan penyelewengan dalam kerajaan. Ada Ustaz ustaz yang buat lawak dalam TV on PENIAGA AGAMA
Anonymous
on 3/14/1




---------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

cilaka betul itu olang manyak molo

albert magic berkata...

semasa krisi mb sgor dulu pas adakan sembahyang hajat agar tski dtkekalkan.Sekarang kalau boleh anjurkan lah sembahyang hajat memohon agar kjaan persekutuan bersimpati dengan rakyaat yang miskin agar di tangguhkan perlaksanaan gst

Tanpa Nama berkata...

Ularmak mak mak mamak ! Yang taraf lebai gaban pun dipanggil ularmak mak mak mamak !

Iran dikepalai Ulamak Syiah - Lebai Lebai Iran yg Syiah bukan mentadbir Negara - Lebai di Iran urus madrasah masing masing .

Lebai syiah tak makan gaji dgn kerajaan - bila tak terikat dgn kerajaan Lebai syiah ni boleh kritik dan lawan kerajaan hingga tumbang Shah Pahlavi / Faradeva - 1979.

Lebai Sunni diluar Iran cari makan dgn kerajaan - spin ayat Quraan , spin Hadith Nabi sebab nak jaga peruik nasi. Kerja Lebai sunni utk bodoh dan sesatkan rakyat sebab nak jaga lubang mulut dan lubang jubur.

Lebai lubang ni aleh aleh nak potong tangan rakyat dan menyula wanita sebab Lebai Lebai ni lebih hebat dari Nabi sebab Lebai ni boleh online kat Tuhan .

Aku berlindung dari syaitan - syaitan yang direjam .