Rabu, 10 Jun 2015

JAWAPAN: TANGKAP DAKWA





KOMENTAR
kalau percaya cakap munkee shahidan ini
samalah macam percaya
rosmah mansor ini slim bergetah
dan masih anak dara


Rosmah tidak terlibat uruskan Permata, kata menteri

Suami kepada perdana menteri  Rosmah Mansor tidak terlibat dalam sebarang pembuat keputusan dalam polisi program Permata kerana beliau hanya  merupakan penaung,dedah Putrajaya hari ini.
Shahidan Kassim berkata, peranan penaung tidak melibatkan sebarang isu pentadbiran, pengurusan  kewangan dan beberapa program yang hanya diberikan kepada penjawat awam.
"Rosmah Mansor sebagai penaung tidak terlibat sebarang pembuat keputusan berkaitan dengan sebarang polisi melibatkan program Permata," katanya dalam satu jawapan bertulis Dewan Rakyat kepada Ahli Parlimen Taiping Nga Kor Ming. – 10 Jun, 2015.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/rosmah-tidak-terlibat-uruskan-permata-kata-enteri#sthash.QN5


KAH KAH KAH
woit
jantan betina dua ekor ini
jinak betul
jujur dan ikhlas
sebagai pengarah 1MDB najib tak ambil gaji
suami pengarah PERMATA
tak ambil pot
ini controh dua ekor malaikat
suci dan bersih

TANGKAP DAKWA

------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Malaikat lahanat dua ekor tak tahu mati kan dterima bumi atau tak.dasyat ini manusia nak menipupun biar berpada.jgn nampak bangang sgt mcm mat maslan.mkn maki je ggsemua mereka ni.tuan tt ada yg kata ada llembaga hitam juga dlm amanah raya.dmana ada 1mdb dsitu ada lembaga hitam.tolong chek mana lg lembaga hitam ni ada.najis ni luar je kuputih kuputih dlm hati semua ku hitam legam

Tanpa Nama berkata...

Langsung tak masuk akal statement shahidan ni. mengampu tahap kritikal ni

Tanpa Nama berkata...

SEKIM CEPAT BAHALOL kuat merebak

Shahidan ini pon bahalol jugak

Kesian lah dia dah tua tua pon kena jadi Bahalol