Rabu, 10 Jun 2015

AL-FATIHAH











Pakistan executes man who was 15 when sentenced to death


Pakistan has executed a man who was 15 when he was sentenced to death for murder and whose lawyers say was tortured into confessing, in a case that has prompted concern among rights groups and the United Nations.
Aftab Bahadur was sentenced to death for killing three people in 1992 and human rights group Reprieve said two witnesses who implicated Bahadur had since recanted, saying they were tortured.
NOTA
bila aku membaca berita ini
bila aku membaca berita ini
bila aku membaca berita ini

aku sendiri tidak tahu
apa ingatan aku
kerana semua air mata aku
telah lari bagitu jauh sekali
lari meninggalkan aku
hilang entah ke mana

aftab 
aku  doakan kau bertemu
dengan isa dari nazareth
kemudian kau tanya pada isa
kemana hilangnya
air mata aku


---------------

Tiada ulasan: