Jumaat, 14 Ogos 2015

BANK AKAUN SIAPA?







BANK AKAUN

 SIAPA?
-


'Mungkin ditangkap jika sentuh akaun seseorang'


Gabenor Bank Negara,  Zeti Akhtar Aziz hari ini tidak mahu menyentuh tentang RM2.6 bilion yang didepositkan ke dalam akaun bank peribadi Perdana Menteri Datuk Seri Najib Abdul Razak, dengan berkata beliau mungkin ditangkap jika bercakap tentang akaun individu tertentu.
"Saya perlu berhati-hati apa yang saya cakap - bahawa ia perlu dalam batasan undang-undang.

"Jika tidak, sebaik sahaja saya melangkah keluar dari pintu ini, saya akan berdepan ditangkap kerana bercakap tentang akaun seseorang individu sekarang.
"Dan saya yakin anda tidak mahu perkara ini berlaku," katanya dalam sidang akhbar di ibu pejabat bank pusat itu di Kuala Lumpur hari ini.
Respons Zeti itu disambut dengan ketawa wartawan dan pegawai Bank Negara yang hadir.



KAH KAH KAH

woit

ini sungguh

hebat

kalau cakap 

kena tangkap

bank akaun 

siapa

akaun badak?

atau siapa?


2112022011880


2112022011906




-------------

2 ulasan:

azam berkata...

Tak payah cakap
buat je laporan polis
lepas tu biar polis cakap

Tanpa Nama berkata...

ZETI ini pandai

Buat apa nak lawan budak Bahalol tu pon

ZETI ini Global Standard kan

Buang masa saja!!!!!