Jumaat, 14 Ogos 2015

CADANGAN AMAT TEPAT







TEPAT SEKALI 

Pengunduran Najib dan Rosmah cara pulihkan ringgit, kata PKR


Najib Razak perlu meletakkan jawatan bagi memulihkan kadar tukaran matawang ringgit yang kini terus merosot, kata Setiausaha Agung PKR Rafizi Ramli.
Beliau mendakwa, menurut data semasa, ekonomi negara sepatutnya tidak seteruk sekarang, namun sikap Najib dalam mengendalikan skandal wang RM2.6 bilion dalam akaun banknya tidak meyakinkan pelabur asing melabur di Malaysia.
"Saya tidak kata ekonomi kita baik. Tetapi, seteruk-teruk ekonomi kita, matawang ringgit tak sepatutnya jatuh sampai AS$1 bersamaan RM4.
"Sebabnya adalah, Najib dan (suaminya Datin Seri) Rosmah (Mansor)," katanya pada ceramah #SelamatkanMalaysia #SokongSPRM di padang Majlis Perbandaran Ampang Jaya malam tadi.
"Apabila kita ada perdana menteri yang tidak boleh jawab dengan rakyat, kenapa ada RM2,600 juta dalam akaun dia, pelabur asing tengok, dia akan cakap, ini gilakah?
"Turun Najib, tiada Rosmah, pelabur yang takut itu akan datang balik ke Malaysia dan matawang kita akan naik," kata Rafizi.
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/pengunduran-najib-dan-rosmah-cara-pulihkan-ringgit-kata-pkr#sthash.QtVbciBq.dpuf

KAH KAH KAH
woit
betul sekali
inilah jalan terbaik
inilah jalan terbuka
inilah cara kita
inilah cara selamat
kalau tidak mampoos

DAKWA NAJIB





--------------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Jangan undur..... Inilah peluang terbaek pr menawan putrajaya... Sokong kekalkan najib smpi next pru....kalau xda najib,susah juga kempen pr...apa lah tt ni...jom suport najib....kalu xda,susah nak gelak2..... Kikikiki

Tanpa Nama berkata...

Mat Mongol @ Mat Bahalol kan pandai

Sekarang duit Serengget boleh dapat 4 Dolar

Apa tidak nya

Kepala Otak saja !!!!!!!!!

Tanpa Nama berkata...

Gila kau rapizi. Kalau Najib turun, timbalan dia pulak le yang naik. Timbalan dia lagi power gila. Tak mampu kau nak bersilat dengan ilmu kuntau jawa tu.

Biarkan najib duduk situ sampai rakyat betul2 habis duit nak makan. Sampai betol2 kebulur. Baru le melayu2 bodo ni keluar hangin satu badan. Menggigil2. Barulah jadi macam omputih cakap, AMOK !

Kalau orang melayu dah mengamuk, tong2 tahi pun dia pecahkan. Barulah kau tahu siapa lagi yang berak merata2 selama 60 tahun ni. Bodo punya rapizi. Nak suruh najib turun sorang2 apesal?