Ahad, 15 November 2015

KEPALA MAKAN TAIK









KEPALA 

MAKAN TAiK

EKOR PUN

MAKAN TAiK

RM300,000 lesap: Veteran UMNO lapor SPRM
PUTRAJAYA: Veteran UMNO membuat laporan kepada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) berhubung kehilangan wang RM300,000 hasil sumbangan penaja untuk menganjurkan program tahun lalu.
Pegawai Publisiti Veteran UMNO Wilayah Persekutuan, Abdul Rahim Haroon berkata, penaja telah menyumbang wang itu kepada UMNO bahagian menerusi sebuah yayasan.
“Dana itu sepatutnya diberikan kepada Veteran UMNO Wilayah Persekutuan untuk kita menganjurkan program pada 10 Mei tahun lalu.
“Bagaimanapun, yayasan berkenaan tidak pernah memberikan kami dana itu sehingga sekarang.
“Kami terpaksa menggunakan wang sendiri untuk menanggung kos penganjuran program termasuk kos penginapan, makanan dan pengangkutan,” katanya di luar Ibu Pejabat SPRM di sini, pada Sabtu, lapor The Star Online.
“Jika siasatan mendapati ada salah guna kuasa atau pecah amanah, kami berharap mereka yang terlibat dibawa ke muka pengadilan,” katanya.
Abdul Rahim berkata, laporan polis mengenai kehilangan wang itu telah dibuat pada 9 September lalu.


KAH KAH KAH
woit
apa nak dihairankan
300,000 ringgit lesap 
ini pekara biasa
3 juta lesap pun biasa
30 juta lesap pun biasa
300 juta lesap pun biasa
kah kah kah
apa ada kesah
najib rembat berapa?
kah kah kah
300 ribu ni taik palat je
tengok tok aji jamil rembat
400 ribu ringgit bershoping
hebat kerana duit sedekah
kah kah kah

LESAP LAGi


--------------------

3 ulasan:

UNCLE RAMLI berkata...

Tampaknya pemimpin2 UMNO terus mengambil kesempatan mencuri wang rakyat dari pelbagai lubang, tak kira dari wang zakat, wang anak yatim piatu, wang dari projek2 mega, kontrak2 besar selagi komplen tentang buruk aktiviti itu tidak berkesan. Mereka yg terlibat akan tetap menafikan dan akan mengguna alasan2 yg mereka lakukan atas dasar agama, bangsa dan negara. Yg lebih licik akan cuba mengguna alasan2 agamadan dengan demikian alasan2 tu akan diterima oleh Tuhan, rasul2, malaikat2 dan orang2 yg berimanya saja dan mereka sedar yg alasan mewajarkan mereka menyalahguna kuasa tidak diterima oleh manusia yg sihak ajan fikirannya. Media massa PB akan tetap tidak mengkitai2kan kerja2 sumbang pemimpin korap UMNO tu, jadi penghuni2 di Felda, penjawat awam di bawah gred 22 dan ahli taksub UMNO langsung tak dapat melihat kerja2 bobrok rasuah tu. Ini satu masaelah besar bagi para pencinta reformadi kita.

Tanpa Nama berkata...

Mungkin Jamil Khir anak yatim piatu? Dulu fitnah dia rembat duit zakat rupa2nya dia tergolong dlm asnaf ke 9 layak menerima zakat.

Tanpa Nama berkata...

Bodoh lah

Duit secoit ini nak di bising

Bising lah BILYON BILYON

Kepala Otak !!!!!!