Rabu, 9 Disember 2015

SALAH CAKAP SALAH BENDERA




APA iNI?
 

MKN pasti dilihat penting 

jika bom meletup di KL, 

kata menteri 

Menteri Kesejahteraan Bandar, Perumahan dan Kerajaan Tempatan Datuk Abdul Rahman Dahlan hari ini berkata, pengkritik rang undang-undang (RUU) Majlis Keselamatan Negara mungkin akan berubah fikiran jika ada bom meletup di Kuala Lumpur. - See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/mkn-pasti-dilihat-penting-jika-bom-meletup-di-kl-kata-menteri#sthash.7Inlkth8.dpuf

KAH KAH KAH

ini salah cakap

atau

salah bendera

kah kah kah

CAKAP LAGi
-----------------

5 ulasan:

Awanama berkata...

Budak Bahalol

Sendiri KENTUT kata Orang Lain Bau

Kepala Otak !!!!!!!

Awanama berkata...

Pew key mark ee two men tree!

Awanama berkata...

dalam nak mewajarkan benda2 haram macam majlis keselamatan ni
mesti dah ada plan nak letupkan mana2 kereta di kl ni
atau buat gempaq kata ada bom dalam klcc
atau buat kecoh kata militant di ampang
atau kata ada malatov kalatov palatov dipasang dalam seluar dalam TT

kahkahkah
eh! TT tak pakai seluar dalam. sorry TT

Awanama berkata...

jgn kata klcc..kat klia pun takda kawalan ketat.waktu dulu transit di austria, aku penah tgk ada unit peronda dgn anjing.masa tu eropah kecoh pasal bom buatan sendiri.kalo di saudi, gedung2 beli belah dikawal ketat dgn kereta kebal behampiran pintu masuk parking.kenderann nak masuk kena buka bonet belakang dan depan.batu penghadang jalan besar2.kat klcc, apapun tarak.jgn kata keta kebal, jgn kata guard bwk m16, yg ada cuma penghadangg jalan berisi air. tiada kawalan pemeriksaan ketika masuk parking..oh yea terlupa..syukur msia masih aman..kalo aman buat pe pota, poca, mkn?penjenayah nak buat jahat tak perlu baca akta..cuma jenayah kolar putih je yg mrompak sambil baca akta..sume mau kencing maniskan orang..tak caya? cuba g singapore.nak masuk singapore sikit punya diperiksa..tapi bila masuk msia, pegawai2 msia buat dek je..

Awanama berkata...

lagi satu cakap bangang ala ikan belut dari wakil kota belut, bikin kalut