Ahad, 31 Januari 2016

APA KATA BEKAS HAKIM






GUBAHAN
dlm kata2 bekas hakim ni, ada myebut. ada sesuatu yg telah diubah bagi mengelakkan seseorg PM itu didakwa. gubahan itu ketika zaman tun mahatir. kini acuan mahatir sudah makan diri. pak lah, najib adalah contoh yg dipertontonkan kpd mahatir sblm mahatir balik kerala.akta tanah, akta menghalang kroni2nya dari dibangkrapkan oleh bank dan mcm2 akta lg.
 
kini najib meneruskan legasi mahatir dgn mrekacipta lebih byk akta..mana mahatir ketika ni?seharusnya sudah pikir utk pulang ke kampung halaman stelah abis dirosakkan muka bumi jiwa raga org2 melayu ditanah melayu ini..najib wajib didakwa, dipenjara dan pulangkan balik hasil rompakan..begitu juga mahatir, wajib dipenjarakan dan dipulang segala duit2 rompakan halal..dgn cara itu, ekonomi msia akan mampan sb msia ada duit..lihat kata2 arwah sallaeh majid, rmk suda habis berbilion2 tp entah kemana..umno baru adalah umno mahatir.. on MUSTAHIL LAWAN TOWKAY
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 1/29/16





------------

6 ulasan:

melaju7010@gmail.com berkata...

Najib...Dolah....kepala busuknya....ceik dett.

Tanpa Nama berkata...

Hakikat kenyataan telah terserlah dari apa yang diucapkan oleh ahli-ahli pemikir terdahulu yang pemimpin UMN O hanya tahu membazir jika dikaji dan diamati dibumi Malaysia yang bertuah ini apa yang tiada dikurniakan oleh Allah bermula dari bijih timah dan getah asli sebelum merdeka dahulu hingga ke kelapa sawit dan minyak sekarang dan berpuluh Rancangan malaysia untuk memajukan rakyat negara bertuah ini tapi yang bertuahnya kroni UMNO hinggakan ada yang menjadi bangrapsi dengan gaya hidup korup mereka tapi oleh kerana mereka ahli UMNO semuanya tidak berlaku keatas mereka tapi sebaliknya sesiapa yang menungkah arus akan terperengkuk dalam jeriji besi sama ada diPudu (dulu) dan Kajang (sekarang atau disungai Buluh itulah hakikat.Sekarang yang membuat lebih parah dari itu kita tonton sendiri hasil dari korupnya pemimpin UMNO.

Judge Dread berkata...

Ya ya ya..setuju. Pemimpin amno pun tahu tu. Jatuh je BN, hambat semua peminpin amno ngan barua2 dia sekali. Rampas harta yang sepatutnya bukan milik mereka dan yang final, final live tu, humbankan mereka sekor sekor kedalam rumah pasungan. Kah kah kah.

giorgio berkata...

Bernas yang ditulis dan yg dicatatkan, dunia kita bulat, maka alam n Najib serta akibatnya bulat.... Ianya akan berputar kena pada diri kita kalau kita buat apa apa yang mungkar... Selamat dan Hidup Tanah Malaysia

Tanpa Nama berkata...

Semua tak boleh pakai dah

Semua sudah MASYOOOKkkkkkk

Sikit atau Bilyon Bikyon saja beza nya

Bahalol

Dalam KUBOR jawab lah

Melayu Melayu semua tu

Empat Sagi + Bujor berkata...

Bulat dah lama mati, yang tinggal anak dia macam sial tu..huhu.. kah kah kah