Khamis, 18 Februari 2016

BERITA DARI SAHABAT MAT SABU






SETAKAT INI

TELAH DIKUMPUL

18,650 RINGGIT

TERIMA KASEH



 DAH TRANSFER
Ok bro...sudah transfer RM10 saja....tadi...nk bagi RM2.6B...tk mampu bro! on KAMI KAWAN MAT SABU
Anonymous
on 2/17/16

 JANGAN HIRAUKAN
Sy dh bank inn....inn shaa allah byk lg sahabat abg mat nk bantu....sebarluaskan pd semua...pd semua kekawan kita. Jgn hiraukan ape musoh nk kata....niat hajat semua utk kebaikkan. on UNTUK PEMBACA
Anonymous
on 2/17/16
 50 RINGGIT
Bagi akaun bank...aku nak derma...setakat rm 50 aku.boleh... ikhlas je...nanti ada puak yang mengata usaha cari duit plak...jaga jaga... on SAHABAT MAT SABU
Anonymous
on 2/17/16
 BERI TAHU
Gua dah derma dah. Kalau tak cukup bagi tahu ya. on SAHABAT MAT SABU
Anonymous
on 2/17/16
 TERIMA KASEH
terima kasih bro tt. semoga tuhan segala tuhan merahmati anda, mat sabu dan lain2..aritu gua minta no akuan utk bantu mat sabu..kini giliran gua utk hasut kawan2 bagi derma mengikut angkat 2.6, tak kira la rm2.6 ka rm26 ka, rm260 ka..kahkahkah..mengikut AG, 2.6 itu dikelaskan sbg derma bukan rasuah..so apa lgi kwn2, jgn dok ckp je.tak luak bonus 5+3 tabung haji tu kalo mderma.tak luak duit zakat tu kat mderma bg mdptkan sistem yg adil.ini duit bukan mau g german tgk minah.. on BERSAMA MAT SABU
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/17/16


MAY BANK

5642 5857 6644


------------

3 ulasan:

norj berkata...

Saya dah masukkan RMXX.XX

Insya'Allah moga berjaya capai matlamat

SHAMJ

norj berkata...

dah masukkan RMxx.xx insya'Allah berjaya capai matlamat

Suku Samdol berkata...

Tuan TT,
Setakat yg saya mampu dah transfer 150 ketul.
Ini untuk Mat Sabu ... untuk perjuangan semua anak bangsa.