Sabtu, 13 Februari 2016

HARUN PAKAR JIN








HUSAM KURENG

FAHAM


Lantik Haron Din jadi ketua kluster satu penghinaan, kata Husam 

Pelantikan Mursyidul Am PAS Haron Din sebagai ketua kluster dakwah dilakukan Timbalan Presiden Umno  Ahmad Zahid Hamidi merupakan satu penghinaan kepada parti Islam itu dan perlu ditolak, kata Datuk Husam Musa.
"Ia satu protokol yang sangat tidak kena. Bagaimana orang yang memegang jawatan paling tinggi dalam PAS tiba-tiba duduk bawah presiden Umno.
"Ini tak kena dari segi protokolnya. Bagaimana penjawat paling tingi dalam parti dilantik sebagai ketua kelas di bawah timbalan perdana menteri sahaja," kata bekas naib presiden PAS itu dalam satu ceramah di Pengkalan Chepa, Kelantan malam tadi
- See more at: http://www.themalaysianinsider.com/bahasa/article/lantik-haron-din-jadi-ketua-kluster-satu-penghinaan-kata-husam#sthash.u5jrm8ny.dpuf


KAH KAH KAH

woit  
mat husam ini silap 
mat husam kureng faham
mat husam kureng sedar
harun din ini pakar jinakolojis
dimana ada jin
disana ada din
kah kah kah
pangkat dan kedudukan
untuk jin tak ada makna
kah kah kah
untuk para jinakolojis
yang penting orang tak nampak
kah kah kah
semua dalam gelap
kah kah kah
raba dalam gelap
berubat dalam gelap
urut dalam gelap
kah kah kah

JiNAKOLOJi

--------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Mende cam ni pong korang susah nak paham .. belum lagi langit meletup .. lagi korang tak paham.

Ni 1.5 juta Bangla jantan tak lama lagi nak masuk .. kita tahu setiap maknusia tu ada jinnya. Kekadang seorang tu ada lebih daripada 1 jin .. maknanya Bangla tu selain bawa kontolnya mereka juga bawa ramai jin .. juta-juta jin.

Jin ini perlu dipindahkan ketempat lain .. yang tukang pindah sapa lagi kalau tidak Harung Ding .. dia ada pengalamang, dulu pernah bawa jin satu bas.

Kali ni aku tak tahu berapa banyak gerabak keretapi perlu digunakan untuk pindahkan jin tersebuk .. aku dengar bulan depan Harung Ding dah nak ambik test drebar keretapi.

Tanpa Nama berkata...

Yang penting BILYON BILYON

Ada MASYOOKKKK

Boleh MAGIK

Apundek tu buat SHOW saja

Pundek BUSOK lah

Boleh MAGIK okay