Khamis, 3 November 2016

GILIRAN CHINA








GILIRAN CHINA
Dah lama aku tunggu Parti Kommunis datang. Tak sangka bahwa Komunis dijemput umno. Baik nya umno...Najib lu okay lah Melayu tak perlu heboh heboh atau buat huru hara. Kita harus sambut kedatangan Komunis dengan hati terbuka Dulu Siam ada , MajaPahit ada , Purtugal ada , Belanda ada Beritis ada , Jepun ada , sekali lagi datang Beritis ...sekarang giliran CHINA. 

Tak tahulah betulke Malaysia dah dipajak , digadai atau dijual. Dulu memang gua dah tulis Bahwa mana-mana pihak yang nak serang atau rampas negara Malaysia Memang tak perlu pakai senapang dan peluru. Sebab, Malaysia sedia dijual . CASh is King..ingat tu. CHINA ada cash..dan Najib perlu cash Ikut kiraan dan jangkaan serta andaian...RM akan "on-par" dengan matawang Yuan dalam 5 tahon dekat ni. Janganlah marah najib. Ini semua Allah yang izinkan nya. on KETUANAN MELAYU JADI KETUANAN CHINA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/3/16




-------------

3 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

orang yang suka di babi babikan adalah babi...babi yg terbaik adalah babi yang telah ditetak.....hehheheeh

Awanama berkata...

Yuan


Dulu sepuloh tahon dulu ya..40 sen boleh beli 1 Yuan
Karang..baru pi tengok..63 sen untok 1 Yuan
Jangkaan 1 ringgit PAR 1 Yuan dalam 5 tahon tu salah dan silap
Mungkin kena tunggu 3 tahon sahaja..kakakaka
Hidup Mao Hu Tang..
Hidup Umno dan CCCP

Awanama berkata...

Masa kes mat indera hari tu punya la dok heboh mat sabu kominis. Skrg siapa yg dok pi minta sedekah kat China komunis. Hoi org melayu umno, kamu semua bangang ka apa