Khamis, 3 November 2016

MALAYSIA ADA MAU HU TANG





PARTI KOMUNIS DATANG
Dah lama aku tunggu Parti Kommunis datang. Tak sangka bahwa Komunis dijemput umno. Baik nya umno...Najib lu okay lah Melayu tak perlu heboh heboh atau buat huru hara. Kita harus sambut kedatangan Komunis dengan hati terbuka Dulu Siam ada , MajaPahit ada , Purtugal ada , Belanda ada Beritis ada , Jepun ada , sekali lagi datang Beritis ...sekarang giliran CHINA. 

Tak tahulah betulke Malaysia dah dipajak , digadai atau dijual. Dulu memang gua dah tulis Bahwa mana-mana pihak yang nak serang atau rampas negara Malaysia Memang tak perlu pakai senapang dan peluru. Sebab, Malaysia sedia dijual . CASh is King..ingat tu. CHINA ada cash..dan Najib perlu cash Ikut kiraan dan jangkaan serta andaian...RM akan "on-par" dengan matawang Yuan dalam 5 tahon dekat ni. Janganlah marah najib. Ini semua Allah yang izinkan nya. on KETUANAN MELAYU JADI KETUANAN CHINA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/3/16

NILAI YUAN
Yuan Dulu sepuloh tahon dulu ya..40 sen boleh beli 1 Yuan Karang..baru pi tengok..63 sen untok 1 Yuan Jangkaan 1 ringgit PAR 1 Yuan dalam 5 tahon tu salah dan silap Mungkin kena tunggu 3 tahon sahaja..kakakaka Hidup Mao Hu Tang.. Hidup Umno dan CCCP on GILIRAN CHINA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 3:03 PM

APA MACAM?
Isham duku hang kata sosialis macam China ni baik suka tolong rakyat tertindas, sekarang ni macam mana ? China sosialis duk sokong Najib, America yang selalu hang anjingkan pulak yang nak tolong rakyat tertindas. Dah terbalik dah ni. on DI PAJAK OLEH CHINA
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 11/2/16



-----------------

5 ulasan:

Awanama berkata...

langkah najib ini terbaik..kita bole belajar cara2 komunis buat keretapi,nuklear, kapal angkasa dan kapal terbang dan bukan parang terbang..kita lihat apa kdn ckp pasal komunis? kita lihat apa btn ckp pasal komunis?sudah gua bagitau, najib dan menteri akan mengikut langkah2 yg sama seperti arwah ayahnya tun razak..china tak guna minyak sawit..minyak babi lebih sedap dari sawit..kita lihat apa pandangan mufti2 mengenai komunis..kita lihat apakata pejuang2 anti komunis?kita tunggu kata2 waris2 bukit kepong?kita tunggu apa kata waris2 polis dan tentera british mengenai hubungan ekonomi malaysia dgn china komunis?kita tunggiu apa kata waris2 wali di tanah melayu mengenai china komunis..kalo negara kita sudah dijual kpd china, bermakna kita bole praktis komunis, maknanya ruu akan gagal, keagamaan dah tak bole jual cd2 agama, maknanya org agama hanya bole entota dah jual minyak dhab utk kekuatan zakar dan lubang faraj je..jawapannya mesti diorg kata kata kita amal komunis cara islam..kahkahkah..melepas dlm jubah..mana hilangnya wali2 atau tok2 kiai yg berkat, yg mursidul, yg sakti..??

Awanama berkata...

bro tt..gua rasa kena tukar nama..bukan mau hu tang tapi MAH HU TANG...

Algojo berkata...

Parti Kominis China adalah kominis baik buka macam kominis Cim Peng. Jawa komidi tawu la.. Kat China Parti dia cukup senang. Boleh merintah selagi ada bulan dan mentari. AMNO pun boleh tiru stail parti Kominis China. Kepala pun tak pening nak ngadap rakyat. Tapi kena jadi Kominis patuh syariah yang ada sijil halal Jakim.. kah kah kah

Awanama berkata...

Deyyy tambi, tu presiden dan lelakI kerusi china sedang nak tolong orang tertindas la tu. Kau tak perasan ke selama ni haji najib tu tertindas. Dulu dia elok je duduk bersemayam di negeri makmur tak perlu pening, tapi mahathir punya angkara tarik jawatan mb dia dan campak portfolio persekutuan pulak, tu yang sampai sekarang laki dia dendam kat mahathir sebab buatkan najib tertindas macamtu. Dah tu dia baru nak settle down dan baru dapat sesuaikan diri dengan kerenah jawatan persekutuan, baru je sepenggal tak sampai labuhkan bontot saiful, eh bontot dia atas kerusi tpm, tiba-tiba mahathir tendang dia tergolek dari kerusi tpm, sebaliknya diheret naik duduk kerusi pm pulak. Tertindas lagi dia dek angkara mahathir. Tapi paling menyayat hati dan merobek jiwa najib ialah bila raja saudi, bukan calang orang, raja arab raja minyak raja ugama islam raja terkaya dunia, bila putera raja ni iktiraf haji najib sebagai ugamawan dan pahlawan islam yang sangat tinggi darjat dia, lalu dikurnia anugerah derma berbilion ringgit, tak pernah didapat oleh mana-mana pm malaysia sebelum dia walaupun mahathir yang bertakhta 22tahun pun hanya digelar tokoh islam tapi takde pun diberi donation sebilion, malah raja dan sultan dan agung yang pegang jawatan ketua ugama islam malaysia pun takde dapat donation raja arab, tapi sayang sebilion kali sayang, angkara mahathir lagi berterusan menindas najib, terpaksa haji najib pulangkan donation tu! Korang dalam situasi gitu tak terbakar ke kat mahathir? Siannnn laki najib sebab bini dia asyik kena tindas. Itu yang presiden china tolong najib sekeluarga tu. Sekian

Awanama berkata...

MaaLasia Tak akan Bankrap



Kalao najib mati terkejut atao tetiba mati tersyiok sendiri..
Atau najib tetiba mati sebab terhempap lemas dengan badan badak tu..
Malaisia tak bangkrap..
Sebab....sebab... China akan jamin segala hutang yang dibuat olih MauHutang.
Baik jugak kalao tukar kerajaan pakai cara ni.
Dimana mahathir gagal , Lim kit Siang gagal , Anwar gagal...
Xi Jinpeng BERJAYA.
Baik untok bendare Maalasia...akan tambah 5 bintang