Rabu, 25 Januari 2017

TIPU PILIHANRAYA - TURUN JALAN RAYA







F.B


Nashita Md Noor
1 hr · 
Nashita Md Noor's Profile Photo, Image may contain: 3 people, people standing, outdoor and natureAntara perkara yang menyedihkan dalam hidup saya ialah apabila suami saya berkata yang dia sudah tidak ada apa-apa rasa tentang Pilihanraya.

Ya, kami berdua sudah tidak ada apa rasa.

Baru-baru ini di satu majlis saya bertemu dengan seorang Pimpinan Amanah juga seorang ahli Parlimen dengan beberapa orang ahli Parti.

Saya berkata ingat tak dulu Isham Rais Tukar Tiub selalu berkata "Jika pilihanraya boleh mengubah apa-apa dah lama Pilihanraya itu diharamkan."

Saya menambah "kita revolusi saja"😊

Saya dapat rasa ada sedikit perubahan di wajah dan kata-katanya kepada saya selepas itu.

Ya tanpa menafikan Kuasa Allah nampaknya sukar untuk mengubah apa-apa tambahan lagi kerana kita sendiri tidak berubah malah kita kembali ke belakang bukannya maju ke hadapan mengembalikan harapan rakyat.

Yes, we are out.













---------------

Tiada ulasan: