Selasa, 28 Februari 2017

TUKANG JUAL AYAT




JUAL AYAT AYAT
Ayat2 agamalah paling win dan tuntas untuk menyihir, membodohkan dan memukau orang atau sesiapa yg diingini. Sbb tu ahli2 agama tahu bila masa nak guna perkataan2 tertentu utk membodohkan org ramai. 
Sesiapa terdengar ayat atau perkataan2 agama daripada si penunggang agama ini, akan menjadi terpukau terpana terbodoh utk 5-10 minit. Mentera2 agama ini juga boleh dibaca si-bedebah juga si-bahlol untuk membodohkan sesiapa saja yg dikehendaki. 
Terutama dlm hal2 melibatkan soal kewangan dan ekonomi juga nak tackle anak dara juga bini orang. Contoh penggunaan ayat2 agama utk sembelihan halal, cuba lihat apa terjadi pada kambing biri2 ini bila dibacakan ayat2 agama (https://youtu.be/quhVxLUwiBw) dan (https://youtu.be/AlOod4Vunyo). 
Begitulah juga bila dibacakan kpd manusia. Dgn ayat2 dan perkataan2 tertentu, dgn mudah saja kita disihirkan para2 bahlol dan haramjadah ni. on DAPAT ENTOT BIDADARI
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 2/27/17






----------------

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Adakah china doll antara yang 700,000 bakal bertebaran dalam tanahair kelak, jika dibacakan ayat ayat quran pada telinga atau tubuh mereka, maka hukumya halal dimakan? Atau perlu juga dicuci dahulu guna air tanah liat atau air zam zam, maka dengan itu tidak lagi perlu tanda halal jakim?