Jumaat, 15 September 2017

KEPALA BUTUH





KEPALA BUTUH

Kepala butuh kau la tt, kau nak hasut hal politik silakan. Tapi jgn sedap2 tuduh semua org jual agama. Salah satu tuntutan islam adalah dakwah, agama dtg utk bangunkan fikrah, ada org sampaikan dakwah kerana Allah. Kau taknak percaya Allah dan Rasul itu hak kau tapi jgn hukum semua org samarata. Hasutlah tt tapi jgn sampai hina agama anutan org lain. on 
DUA PENIAGA TUDUH MENUDUH
Publish | Delete | Spam
Anonymous

on 9/14/17


DUA PENIAGA

TUDUH

MENUDUIH




7 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Amanat haji hadi sejujurnya ana tidak nampak sesuatu yang terrorists ataupun sesuatu yang seductive beliau ketika itu muda dan berwibawa wala pada pas ketika itu..musuh politics ketika itusemestinya cap kapal layan parti yang sakuler yg mengamalkan perundangan baginda Queen sampai hari ini.anna berandaian amanat haji hadi seumpama doa qunut..Saudara-saudara sekelian percayalah, Kita menentang UMNO, bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana dia lama memerintah kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan undang-undang kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba berlawan dengan mereka.
Percayalah saudara-saudara sekelian,
Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir dengan mengamalkan ‘politik suku, agama suku’.......satu persoalan dan pertanyaan tragedi Mamali berapa Orang sb yg bertugas?

Tanpa Nama berkata...

X tuduh 'pedang gua lagi terrer, semua bole potong!'
Y tuduh 'perisai gua lagi terrer, semua bole tahan!'






mana yang betul?
mana yang auta?

DIDI KOTA BELUD berkata...

Kakakammmpitaiiii tul..... Woiiii.. Nama kristien jibby di amurukaaaa... James ibby izack.... Nama laki dio... Rosemary mantador.... Kalah ni... Mampuih korang tak jumpa... Dio duk nevada texas..jadi koboi... Bakas bakas menteri dio jadi red indian... Jibby jadu texas ranger cowboy... Yangkaplah kalau nak kena magnum 58 caliver... Kakkakakakak... Kimak punya piem.... Kakakakka

Tanpa Nama berkata...

Daripada Abu Hurairah r.a. beliau berkata, Rasulullah SAW bersabda "Akan keluar pada akhir zaman orang-orang yang mencari keuntungan dunia dengan menjual agama. Mereka berpakaian di hadapan orang lain dengan pakaian yang diperbuat daripada kulit kambing (berpura-pura zuhud dari dunia) untuk mendapat simpati orang ramai, dan perkataan mereka lebih manis daripada gula, padahal hati mereka adalah hati serigala.

Tanpa Nama berkata...

Betul tu x semua org jual agama..tp ada bbrp ekor yg jual agama ni mbuatkan nama islam tu busuk cth.sape xsokong pas jatuh kapir masuk neraka caci maki pulak padahal islam suruh tunjuk suri tauladan yang baik.ada pulak tu kemain mulut keluar ayat quran balak dirembat xrujuk Quran pulak tuk.tambah menyedihkan ada juga yg jual ayam alquran/air jampi alquran dan mcm2 la pakai nama alquran utk melariskan jualan padahal Allah suruh amalkan alquran.Nasib baik belum jumpa lagi produk menguatkan kontol guna ayat Quran. Kalau ada tentu al tontowi jadi pelanggan utama bwk g german .kahkahkah

Tanpa Nama berkata...

lepas penat berbicara mengenai amanat punat hadi ini, masing2 akan lepak kedai mamak minum teh tarik..nothing to lose nothing to win..amanat timbul lepas kes memali dibuka semula, lepas kes forex dibuka semula..semua bukaan2 semula ini mahu menutup mulut mamak kutty anak lelaki iskandar kerna mamak ini melawan najib penasihat hadi awang ulama dunia wali allah..amanat ini lebih dibicarakan berbanding wang rm 90juta dlm akaun affin bank, amanat lebih penting dari kes curi 1mdb, amanat lebih penting ketika najib penasihat hadi sedang berusaha utk memajukan ekonomi amerika kafir taghut kafir harbi kafir namrud..kita biarkan je bro dua ust ini berbicara kerana kedua2nya hanya tong kosong yg gagal membinggitkan telinga kaum2 perompak atau lanun bugis atau jawa ponorogo..pasti ada org akan hantar murtabak perpaduan..lu tunggu je bro..yg penting selamatkan dr zakir naik dari tangkapan negara hindu negara india pm modi membunuh org..

Tanpa Nama berkata...

Dakwah tu dakwah la. Gua tak kesah. Tapi bila kene atas batang hidung sendiri, mengapa gunakan agama (dgn menunjuk2 alim) sbg backup kesalahan sendiri. Sudah terang dgn video org tgk dgn jelas, hari ini cakap lain, besok sehari dua kendian, mati2an tak mengaku (dgn serban kopiah masih melilit atas kopala).

Sudah ramai yg kene main dgn lobai2 bani Meloya.

Dasar Bani Meloya. Syok banget dibodoh2kan oleh penjual agama. Ketahian ketagohan stim dgn agama, biaq la berpada2. Jgn sampai jadi bodoh piang trus.

Guna akai sama.