Jumaat, 29 September 2017

SAJE TANYA - JANGAN MARAH







MAMAT NI

DAH JADI

ATEIS KE?

Former imam charged with sexually assaulting 3 girls

A 72-YEAR-OLD former imam of a surau in Ampang was charged at the Sessions Court today with committing physical sexual assault against three underage girls, who are daughters of his neighbours, early this month.

Wan Zakaria Wan Dollah pleaded not guilty when the charge was read to him before judge Syafeera Mohd Said

SAJE TANYA

MANA TAHU

KALAU KALAU

DULU CAKAP

HANYA ATEIS 

BUAT KERJA
  
MACAM INI

KAH KAH KAH

------------ <-- --="" nuffnang="">

3 ulasan:

Awanama berkata...

mungkin imam tu atheis la kot. dia jadi imam tu utk dapat elaun jer, kos sara hidup pun dah tinggi. mana ada sedekah amal jariah sekarang ni bro. semua sebab duit, jemput lebai datang ceramah utk cerita asal usul atromen pun mesti kena bayar. ko bayangkan la, air mineral pun kena ada chop logo halal beb, takde chop halal mmg tak laku la air tu,mmg org islam taknak beli padahal air kosong jer pun. sekarang ni makanan kucing pun ada logo halal beb!!lu jgn main2 padahal kucing tak kena syariat pun dan lu jgn heran bro, sikit hari lagi makanan anjing pun ntah2 ada chop halal. tu semua poyo.. janji ada masyukkkk.

ps: errr.. pak lebai muka kiut yg curi balak tu bukan atheis, dia pun kategori alim jugak... diorang la cakap. kah kah kah

Awanama berkata...

'fiat' IMAM kot?
dah nampak banyak 'fiat'....makin lama.......makin banyak pulak?
menteri 'fiat' banyak!
mekanik 'fiat' lagi banyak!
tukar sini, tukar sana, semua tukar pulak!
duit mana datang!!!!




mungkin kah fraudtrepreneur 'in disguise'?

Awanama berkata...

masa jadi imam dia bukan ateis..ketika dia melakukan kejahatan maka dia ngaku ateis..maknanya, ketika nak minta jawatan imam, dia diuji dan mengaku pakar dlm ilmu imam..ketika dia melakukan kejahatan, maka imam mengaku tiada agama atau mengaku perbuatan jahat itu itu tiada kaitan dgn apa2 agama, maka secara matematiknya dia jadi ateis..ini sama juga saperti kafir dan bukan kafir..bukan semua org islam itu islam selama 24jam shari, ada byk saat, byk jam, banyak ketika org islam itu mjd kafir dan tiada beragama, malah ada yg bersifat nafsu kebinatangan..tuhan ada ketika dia sedar tuhan ada dan byk waktu tuhan itu tiada walaupun dia ngaku islam, berjubah atau berburqa..