Jumaat, 29 September 2017

TAMBAH SOALAN




TAMBAH
Tambah 2 lagi dari aku sebagai juruprihatin pada jawapan demi merungkai misteri alam: 

SATU

1.Adakah sirul yang masih lari di australia mempunyai penjelasan lain dari apa yang dia bagitau mahkamah sebelum ini? 

DUA

2.Apakah motif pembunuhan altantuya? Tanya je sebab tak salah bertanya. Kalaulah ada yang tau jawapan nak menjawap. on 
BARU ENAM SOALAN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 5:12 PM
-------------------

2 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Jawapan soalan SATU:
Sirul kat Austria ke atau Australia.

Jawapan soalan DUA:
Saya dah pergi tujuh masjid angkat sumpuh .. lapan tak boleh, hokoomnye maksimum tujuh je .. apa lagi ndak.. pukimak betul korang ni.

Awanama berkata...

Dua soalan ni lah sebenar-benarnya tanda yang timbul atas langit dalam bentuk dua jalur asap putih memanjang tu, panjang maksudnya lama untuk akhirnya dapatkan jawapan tepat, putih maksudnya dua jawapan tu akan mencerahkan secerah-cerahnya kisah keseluruhan tanpa ragu lagi.