Sabtu, 14 Oktober 2017

SILA BUAT PILIHAN






GAMBAR A




GAMBAR B

PERTANYAAN

KURUN INI

MANA LEBIH ENAK UNTUK 
DIJADIKAN TEMAN TIDUR
MINAH DALAM GAMBAR A
MINAH DALAM  GAMBAR B






----------------------

6 ulasan:

Awanama berkata...

Aku pilih B. Sesuai mcm2 posisi; sambil berdiri, duduk, on top, wheelbarrow, mercenary, doggy bla bla bla semua ok. Kalau A mau patah riuk batang kote kau bro.

Loh CK berkata...

Saya pilih wanita gambar A kerana blh jadikan sy lbh cepat tidur lena dengannya berbanding dgn wanita gambar B.

panglimo potaseh berkata...

Kalau nak jimat duit letrik aku pilih Gambar A .. tiap kali kongkek aku kena "off" lampu.

Gambar B.. lampu aku terpaksa "on" .. paham tak ..

Awanama berkata...

Err minah gambar A tu baik untuk kempiskn poket, buat teman berancok tu...hrmmmm tak tahu lah bila dibiar dok dlm pulau sama dgn dia tu, daripada tak di entot ok le tu kah kah kah kah

Awanama berkata...

Orang tua-tua kat Makasar kate..yang hebat di ranjang..perempuan yang pendek dan gemok..aku tanye..gimana tu pak?? Jawabnye selambe jer.. "iyaa..kok parampuan gituk..wajib azannya pakei kaki sampei ke coping telinga! Ngerti ka endak?" Ko tau ke Bang TT azan pakai kaki sampai ke cuping telinge tu?

Awanama berkata...

ada lemak...bole peluk
ada lemak....tak takut nanti terkemekkan
tapi takut dikemekkan pulak????

tarak lemak, tinggal tulang...tarak/susah peluk
tarak lemak....tak takut dikemekkan
tapi takut terkemekkan pulak????

banyak susah nak pilih...........
TERbanyak susah nak pilih...........
ikut selera masing2 lar...............