Jumaat, 1 Disember 2017

BETUL TAK APA GUA CAKAP











BETUL TAK

APA GUA

BILANG?
SPRM AKHIRNYA

KE SELANGOR

INI SEMUA 

DIRANCANG

UNTUK BANTU

NAJIB TERUS

BERKUASA



Azmin: Tangkapan anak saudara saya ‘pertunjukan’ sebelum PAU

MENTERI Besar Selangor Mohamed Azmin Ali hari ini berkata penahanan anak saudaranya semalam atas dakwaan rasuah adalah usaha merendahkan kerajaan negeri, menjelang Perhimpunan Agung Umno 2017.

“Saya tidak mahu buat tuduhan tapi saya merasakan dalam kes ini ada usaha macam konspirasi politik.   Kerana sebelum dia ditahan, blogger Umno sudah mengeluarkan maklumat ini lebih awal daripada tindakan SPRM.

“Saya rasakan ada usaha untuk merosakkan dan menjatuhkan kerajaan negeri. Saya lihat mereka mahu buat ‘showcase’ sebelum perhimpunan.

“Jadi saya tidak mahu tindakan politik mempengaruhi SPRM. Saya menyerahkan kepada SPRM,” katanya selepas melancarkan Festival Halal Selangor di Bangi, malam ini.


JANGAN LUPA

JANGAN LALAI

SPRM SPR

SEMUA INI

JENTERA

DAULAH UNTUK

PASTIKAN NAJIB

TERUS BERKUASA




--------------

Tiada ulasan: