Ahad, 15 April 2018

KERUSI PUN ADA HAK








WOIT

KAU ORANG NI

KERAS SANGAT 

BAGI CHANLAH

TENGKU FRAUD 

BERCERAMAH

KERUSI PUN 

HENDAK DENGAR

APA FREUD NI

NAK LABON

KAH KAH KAH



Ku Nan ceramah depan kerusi kosong

Tular di media sosial sejumlah gambar program penyandang Parlimen Putrajaya, Tuan Haji  Tengku  Freud Adnan Tengku Mansor semalam yang lengang daripada kehadiran orang ramai.
Kelihatan lebih banyak kerusi putih kosong ketika Tengku Adnan yang juga Setiausaha Agung Barisan Nasional (BN) itu berucap menggunakan mikrofon.


KERUSI

ADA HAK

MENDENGAR

JANGAN

HINA

KERUSI


--------------------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tolong la jgn salah tafsir. berdasarkan gambar; kunan sedang buat announcement ada dedak sedang diagih di luar khemah, sebab tu hadirin pakat2 pi berebut dan dlm gambar tu cuma kelihatan kerusi kosong (byk bukti menunjukkan yg melayu mmg suka berebut dedak yg ditabur).

manakala 4-5 ketul yg masih kelihatan dlm gambar tu adalah keturunan raja, kaum kerabat dan sedara mara kunan, depa tak layak terima dedak.

nah! terbukti sudah, apa yg tt siarkan adalah berita palsu!

Tanpa Nama berkata...

Dulu tok tt ada berlabong, masa awal reformasi Wan Azizah bagi ceramah yg potong stim..Sekarang ceramah Kak Wan lebih bersemangat, padu kata orang muda. Tapi aku perasan, banyak kali bila Kak Wan nak bagi ayat punchline, dia akan kerap tersasul. Itu dah jadi trademark beliau.. Pak tt pulak suka ulang2 ayat yang sama dua tiga kali sampai naik rimas aku mendengarnya. Aku rasa pak tt menyembunyikan sesuatu..suatu penyakit gagap yang sangat kronik. Hingga pak tt ulang2 ayat yg sama untuk menyembunyikan rasa gemuruh dan gagap tersebut..sekarang pak tt yang potong Stim. Sama kesnya dengan tengku fraud, biarlah dia berlabong di hadapan kerusi..jika itu lebih elok, dari di hadapan manusia kelak akan terlondeh seluarnya..kah kah kah.

Tanpa Nama berkata...

Woi warga putarjaya. Jgn jd pondan sgt. Tendang keluar tengku fraud kroni najib ni. Rezeki Allah yg beri bukan umno

Tanpa Nama berkata...

Ini fake news.
1. Ini foto yang memang dah diubahsuai guna teknik fotografi humor canggih iaitu kopi dan pasta, di mana serbuk kopi hitam pekat dilumur pada bahagian tertentu foto untuk menggelap dan menghilangkan sebahagian imej asal, sementara tepung pasta pula ditabur pada bahagian foto yang ingin dijadikan cerah seperti imej orang yang terjun jatuh dalam tepung gomak.
2. Ini foto yang memang sengaja disunting guna teknik fotografi sunting anak dara sekampung di mana setiap dan kesemua imej perempuan dalam gambar asal dipadamkan, maka tinggallah kerusi-kerusi sahaja yang kelihatan di merata-rata tanpa ada orang duduk.
3. Ini juga foto yang dah digubah semula guna teknik fotografi putar alam - ditempel imej dari foto lain, khususnya gambar suasana dalam restoran mamak, hasilnya kelihatan mamat hampir dengan kamera melawan arus, membelakangkan pentas dan khusyuk makan!