Isnin, 23 April 2018

PARTI PAS -GENG DEDAK








PARTI PAS 
pas sangat memalukan... ni satu teguran kpd ko pemimpin2 pas dedak... alim lagi ke ko orang hah..? tambah dosa besar ko jadi tongkat parti lanun 1mdb gst.. ko tak malu dgn anak bini ke? ko tak malu dgn suadara mara jiran tetangga ke? dah la engko trima duit haram.. krn ko segala pada keluarga keseluruhan dah tak halal.! 

JADI GENG DEDAK

la ni putar belit cuba kaburi mata telinga ahli2.. parti seharus siasat tanya individu2 dedak sendiri.. jgn ko pi hukum mrk yg lapor bongkar.. geng dedak edi wang kini memang sama genetik dgn lanun 1mdb gst.. ko edi wang jual maruah.. lelong prinsip.. gadai ahli dan penyokong.. ciss.. gwa kali ni undi PH nyah ko geng dedak tongkat lanun 1mdb gst bagi lima tahun ko rehat pi perbetulkan parti.. jumpa ko lagi di pru15 nanti.. on 
JANGAN UNDI PAS
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 4/23/18






-----------------

3 ulasan:

panglimo potaseh berkata...

Sejak PAS di romen dan diraba teteknye oleh UMNO.. ada nampak perubahan di KL. Malam ari tu 400 anggota kuatkuasa dan NGO telah nyerubu byk kelab-malam di KL. Dikatakan ada 1800 kebab-malam di KL. Hasilnye sgt memuaskan.. 40 botol arak telah dapat ditangkap? Tu sebab Haji Rizalman minum nescafe je.. di kelab yg tak punye lesen. Soalannye sapa memiliki kelab itu.. ngapa tak di tangkap.. ngapa tangkap botol je.. betul ke 40 bijik botol je.

Tanpa Nama berkata...

Lebai dan walaun pas ikut fatwa hadi...oops Amanat hj hadi. Hadi kata putih, putih lah dia

Tanpa Nama berkata...

Karangan Tadika

Harimau sedang berlawan dengan musang, alih-alih muncul pula biawak kat tengah-tengah nak berlawan dengan kedua-duanya mereka itu. Padahal musang yang telah pada awalnya mengencing biawak tersebut, sudahpun lemparkan sedikit tulang ayam pada biawak itu untuk dilahap siap baca bismillahnya sekali dengan dengan lidah yang bercabang. Lalu biawak itupun asyik nak berlawan dengan harimau itu la pulak, lupa terus nak lawan simusang tadi.

...minta tolong encik tt, saya tak pandai nak menyudahkan karangan ini.