Ahad, 13 Mei 2018

SATU PANDANGAN





SATU 

PANDANGAN
TT xkan mampu hasut oghe kelate and terengganu sbb TT ni liberal,komunis,sosialis,gerilla,wahabidan golongan kaum muda(walaupun dah xberape muda).Hasutan TT xkan bisa kecuali TT mengubah penampilan seperti lebai sehingga orang menggelar alfadhil sahibussamahah Ustaz hishamudin Rais on 
LU MASIH GAGAL
Publish | Delete | Spam
Suhail
on 5/13/18




---------------------

4 ulasan:

DIDI KOTA BELUD berkata...

Pemuda BN.. Enam masuk Warisan di sabah...woi.. Tak cukup beras ke.. Encik shafie afdal... Kasi diorang struggle.. Biar kuat di masa depan.. Dgn cara.. JGN DITERIMA...mcm monyet..... Kimakkk

Awanama berkata...

Tn Hj Tukar Tiub..
Ape kabor syeikh? Ana ada jual jubah, serban dan minyak lebatkan janggut. Kalu seikh mau minyak hitamkan dahi pun ana ada jual. Seikh bole ubah 100% jadi lobai ya seikh dan pergi pantai timur ikut tarbiah parti ana.

Takbirrrr

Awanama berkata...

TT tak payah hasut dol. Aku yakin 100% Pas diundi supaya tukang karut Kelantan dan badut Terengganu di Parlimen dapat ditonton 5 tahun lagi. Pengundi Pantai Timur bijok wei. Jangan persoalkan betapa geniusnya pilihan sampai jadi Negeri Maju menjelang tahun depan. Kalau jumpa budak Kelantan kerja di Selangor, Penang dan tempat lain itu bukan manusia lagi dol. Itu malaikat turun catat dosa negeri korang. KAHKAHKAH!

Din Itik. berkata...

Gwa jadi boring. Amno dah tak boleh jadi momok. Bahan nak ngutuk makin kurang. Modal nak belasah pun makin susut. Ini boleh akibatkan kejutan budaya! Gian oooo.. kah kah kah.