Rabu, 1 Ogos 2018

PUNAT EDDY WANG






PUNAT


EDY WANG
amanat hadi suruh lawan umno. kalau mati masa lawan umno dikira mati syahid. tapi porntowi, nik abduh dan dr.zuhdi terang2 lawan hadi, depa suruh walaunta dan walauntit undi umno di sg.kandis. porntowi lagi kurang ajar siap lancarkan slogan ABAH (Asalkan Bukan Abdul Hadi). dah berani lawan tokey budak gemuk ni. ada gerakan nak singkirkan hadi ke? kahkahkah on
 USTAD PORNO
Publish | Delete | Spam
Anonymous
on 7/31/18






----------

1 ulasan:

Awanama berkata...

Kau amik statement hadi yg lama. Skrg mmg hadi nak geng dgn umno. Sama lah mcm bro TT. Dulu bukan main hina, hasut untuk membenci mamakthir. Skrg ni jilat habis telur mamakthir. DSAI pun sama. Mamakthir dah malu kan dia satu dunia dgn tuduhan cucuk bontot lelaki, sekarang jilat tak ke sudah. Gila babi, org tu kata kau gay dkt se umat manusia, kau boleh jadi geng pulak. Tu belom cite pasal LKS. Diam terus padal skandal mamakthir. LKS skrg puji mamakthir as "beacon of light". Kah kah kah.