Rabu, 30 Januari 2019

PELAHAP






PELAHAP
Li tibai DSAI tapi lu muka selekeh pau jadi Feature Editor Suara Keadilan. Betul2 pelahap tak tahu berbudi. Pergi lah jadi Editor Suara Bersatu ke apa yg kau dah jadi tukang jilat Atuk pulak. Memang lu tadak prinsip dan tak gentleman, Bro. on
 CAKAP TAK SERUPA BIRKIN
Publish | Delete | Spam
Anonymous
at 6:19 PM




--------------

3 ulasan:

hamim berkata...

Jangan kata Isham sampai macam tu, cian kat dia , nanti dia melajok dia tinggalkan tt baru kita menong, siapa nak hiburkan kita??? siapa nak sakitkan hati kita??? dahlah ctt tenggelam timbul, libang libu panjat pokok tualang tak turun turun, Yong Suka Kuning dah monopos (agaknya)....

Nole berkata...

Gua nak tgk sejauh mana tok sheikh boleh thn dgn perangai junior dia ni? Kalau dh x dpt masuk lagi, maknanya tok sheikh kalah perang dgn junior. Cm ne nk menang lawab atok. Kalau kekal idea mu dlm suara, makanya sikit lg nk duduj kerusi empuk.

Awanama berkata...

incik isham..dulu lagi gua sudah pesan..bila PH menang ni,buat la suara rakyat..ini tak..lu cari makan dlm kolum keadilan..bila lu tibai keadilan, maka keadilan akan kata lu anjing tersepit.walaupaun memakai jubah keadilan, lu fikir mrk itu adil?lu tak tgk mcm ne tian chua kena, lu tak tgk mcm ne latifah koya yg berlawan utk anwar kena dgn keadilan.inikan pula lu..lu setakat ngi je.tiada harga malah sewa umah pun keadilan tak bayar..sikap anjing lu tibai keadilan tu sama mcm anwar..si tua mamak melepaskan anwar dgn agong mahkamah tentera..keluar je dari penjara maka anwar anti daim sb daim jd penasihat madey..impian suratkabar rakyat atau qoran rakyat itu adalah niat lu zaman dulu kala..rbu jgn dilupa..kaum2 nyah,kaum2 super liberal, takkan lu org lupa apa yg anwar tibai korang masa nak jd perdana menteri Port dickson..