Isnin, 8 Julai 2019

SOKONG SETUJU






SOKONG SETUJU

INI LANGKAH

AMAT BIJAK

PENYAMUN

BERGABUNG

DENGAN 

PENJUAL AGAMA

Umno parti terbaik untuk kerjasama, kata timbalan presiden PAS

UMNO adalah parti terbaik untuk bekerjasama dengan PAS, kata Tuan Ibrahim Tuan Man.

Timbalan presiden PAS itu berkata walaupun mana-mana kerjasama politik dialu-alukan parti Islam itu, mereka konsisten dalam hubungan dengan Umno.

“Gabungan dua parti ini asas. Parti-parti lain harus lihat kepada kekuatan yang ada pada Umno dan PAS,” kata ahli Parlimen Kubang Kerian itu kepada wartawan di Parlimen hari ini.

GEROMBOLAN

MENCURI

PAK LEBAI

BERDOA

KUNUN 

ONLINE DG

ALLAH

BOLEH DECLARE


HALAL HARAM

POOORAH

KAH KAH KAH


---------

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Bila puak ini bergabung maka puak yang satu menyamun & mendedak dan satu puak lagi akan memfuckwa fakwi halalkan segala tindakan fatwah by hook or crook.Akhirnya pada masa itu boleh mansuh/bubar jabatan/majlis agama yang secara sah ditubuhkan oleh kerajaan.

Tanpa Nama berkata...

Bila taliban menguasai kerajaan afganistan disitulah kita tahu bahawa hidup berparti mengalahkan kehidupan beragama dalam keluarga sendiri.Akhirnya negara musnah dan kehidupan rakyat porak peranda, yang nyata sudah jatuh ditimpa lagi tangga malah digelar sebagai negara penganas

Tanpa Nama berkata...

Munkee Lebai Man ni dulu puas hati dgn penerangan hal 1MDB oleh Arul Kanda. Hari-hari munkee ni sembah yg maha esa, hari-hari dia mengaji kitab tapi masih buta mata dan hati tentang kes 1MDB. Ni semua utk survival politik. Perasaan ego dan cemburu pada Mat Sabu sangat tebal. Bagi PAS, apa saja asalkan bukan AMANAH.