Rabu, 16 Oktober 2019

ABAM PUTAR LAGI










WOIT APA NI

KAH KAH KAH

ABAM PUTAR

LAGI

KERAJAAN 

BARU

BUKAN

TANPA  DAP

ATAU AMANAH

TAPI 

KERAJAAN 

BARU

TANPA ABAM

KAH KAH KAH

Majlis Setiausaha Pakatan desak Hishammuddin henti kempen ‘kerajaan tanpa DAP, Amanah’

MAJLIS Setiausaha Pakatan Harapan (PH) mendesak bekas naib presiden Umno Hishammuddin Hussein menghentikan kempen yang cuba menampilkan idea kerajaan tanpa penyertaan DAP dan Amanah.

Majlis Setiausaha PH dalam kenyataan bersama berkata pihaknya berpegang teguh kepada muafakat PH yang dipersetujui parti kompenan PH dan kekal bersatu dalam kerajaan yang turut dianggotai Parti Warisan Sabah dalam Kabinet.

Menurut kenyataan itu lagi, politik dan pentadbiran berasaskan kaum merupakan politik usang yang bercanggah dengan politik inklusif dipelopori PH.

“Sebarang cubaan ‘nakal’ untuk mengembalikan politik sedemikian setelah kita menggerak perubahan pada 9 Mei tahun lepas adalah langkah ‘terkebelakang’ yang tidak akan dirakam, hatta di nota kaki sejarah sekalipun. Bahkan ia memberi peluang kepada para kleptokrat dan kuncu-kuncu mereka untuk kembali bertakhta,” menurut kenyataan bersama itu, hari ini.

Kenyataan itu ditandatangani Ketua Setiausaha PH Saifuddin Abdullah; Setiausaha Agung PKR Saifuddin Nasution; Setiausaha Amanah Anuar Tahir dan Setiausaha DAP Anthony Loke Siew Fook. – Bernama, 15 Oktober, 2019.

PASAI APA

SERANG H20

KESIAN H20

TAK PASAL PASAL

KENA SERANG

INI BUKAN PROJEK

H20 INI PROJEK

MADEY

ABAM TAKUT 

NAK CAKAP

LALU SERANG H20
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH
KAH KAH KAH


-----------

4 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Ini baru tak bermaruah... Hantu lembam cari kerja... Suruh dia joint itu panda la... Pundek org poloitik...

Tong ku Kosong berkata...

Pukul anak sindir menantu pukul hisham sindir madey pukul najib sindir rosmah pukul jho lho sindir najib pukul azmin sindir harzeq. Ini cerita kaki pukul termasuk kaki pukul belakang pukul curi hurmmm..

Tanpa Nama berkata...

BA BA BLACK SHEEP... h2o bilang

Cekpit Kelima berkata...

Dah tahu projek Madey nak gabung ngan PAS UMNO tapi duk jilat lagi. Aku give up dah politik Malaysia ni, baik teruskan kerja jaga anak bini ja. Nak tunggu semua politikus ni mati pon anak beranak depa gak yang ganti nanti. Yang berlagak bijak nak perjuang kebenaran cam TT boleh la layan, tapi last duk jilat telur keling tua tu jugak kah kah kah