Sabtu, 19 Oktober 2019

HEBAT RUSIA







KALAU INI

BETUL JELAS

RUSIA MAKIN

HEBAT 


Hillary Clinton hints Russia is grooming Tulsi Gabbard as third-party candidate

Former secretary of state indicated in a podcast that the Hawaii congresswoman ‘is a favorite of the Russians’

Hillary Clinton mengatakan Rusia, yang campur tangan dalam pilihan raya AS yang hilang pada tahun 2016, adalah "mempersembahkan" calon Demokratik untuk larian pihak ketiga tahun depan, menandakan dia percaya bahawa kongres wanita Tulsi Gabbard dapat mengisi peranannya.

Matlamat ini pada asasnya adalah untuk memecahkann pemilih AS dan membantu pemilihan semula Donald Trump, kata Clinton. Dalam temu bual itu, Clinton juga mengatakan dia percaya Rusia telah mengorbankan maklumat atau kompromat, di Trump.

HARI HARI

AKHIR SAEKOR

AMERIKA

KAH KAH KAH

2 ulasan:

Ketua Pengarang berkata...

Hilary ni dah tak relevan... puteri Wall Street... kalah dengan Trump... dikatakan dia nak bertanding sekali lagi.. sebab Joe Bidin calon Democrat yang dikatakan mampu mengalahkan Trump telah pun terbonggeng... kisah rasuah Joseph Bidin di Ukraine dah terpancut.! terbonggeng! kena londeh dengan peguam Trump, Rudy Giualiano... ! Usop Bidin dah tak boleh pakai... maka Hilary atau Micheal Bloomberg mungkin akan bertanding...

Moody’s kata Trump akan menang sekali lagi. kah kah kah!

panglimo potaseh berkata...

Hebat Russia ..TT baru tahu yg Russia tu hebat ..lombab boto waghih den ni. Mantan Agong kito dah lamo tahu botapo hebatnyo Russia ..yang amat muliyo bagindo pong tak tordayo nak jago sekor Russia ..kahkahkah.