Jumaat, 6 Disember 2019

SAORANG LAGI PEMIMPIN ISLAM DIFITNAH







FITNAH
SEORANG LAGI

PEMIMPIN ISLAM 

DIFITNAH

PROJEK JAHAT

ZIONIS ISRAEL

Saya terima AS$800 juta daripada Raja Abdullah pada 2013, kata Najib

NAJIB Razak berkata beliau menerima AS$ 800 juta (RM2.4 bilion) dari Raja Arab Saudi Raja Abdullah Abdulaziz Al Saud untuk mencegah kesan revolusi Kebangkitan Arab di Malaysia dan bagi mempersiapkan persediaan menjelang pilihan raya umum ke-13 pada 2013.

Bekas perdana menteri itu berkata beliau percaya derma itu datang dari Tanore Finance Corp yang dikaitkan dengan Raja Arab Saudi.

Najib memberi keterangan bahawa beliau hanya mengetahui transaksi Tanore ketika ditanya oleh Suruhanjaya Pecegahan Rasuah Malaysia (SPRM) pada 2018 dan selepas peguamnya memperoleh dokumen perbankan daripada AmBank yang memegang akaun semasa yang berakhir dengan “694”.

“Pada masa itu saya diberitahu wang yang dipindahkan dalam dolar AS adalah daripada pihak luar, saya juga telah menunjukkan surat bertarikh 1 Mac 2013 yang mana dikatakan datang dari wakil Raja Abdullah yang sah.

“Surat itu menyatakan Raja Abdullah telah memberikan saya hadiah AS$800 juta yang boleh dibelanjakan mengikut budi bicara mutlak saya.

“Sebagai presiden Umno dan pengerusi BN, saya diberi kuasa untuk mengutip derma bagi perbelanjaan parti serta pilihan raya. Ini adalah amalan yang dilakukan oleh presiden parti lalu dan pengerusi BN.

“Raja Abdullah menyedari ia adalah pilihan raya umum pada 2013. Pada dasarnya beliau tidak mahu kesan buruk seperti Kebangkitan Arab tersebar di Malaysia kerana beliau mempunyai pandangan positif tentang bagaimana Malaysia muncul sebagai contoh negara yang mengamalkan makna Islam sebenar.

“Raja Abdullah mahu Malaysia menjadi pemangkin kepada negara moden yang mengamalkan Islam. Di samping itu Raja Abdullah bimbang Malaysia tidak akan mengalami kesan domino Kebangkitan Arab dan beliau berharap infrastruktur serta pentadbiran kerajaan Malaysia yang stabil boleh menjadi model untuk kemajuan di negara Islam moden,” katanya. – 4 Disember, 2019.


TUAN HAJI NAJIB

BERJUANG UNTUK

ISLAM KINI

DIFITNAH

DIZALIMI 

DITUDUH PENCURI

WALHAL 

TUAN HAJI NAJIB

DAPAT DANA  DARI

RAJA SAUDI 

UNTUK  

SEBARKAN ISLAM

TUGAS AMAT SUCI

KINI  NAJIB

DIPAKSA DISEKSA

DUDUK ATAS 

BANGKU KAYU

DLM MAHKAMAH
PUKRAK MUKRAK

---------

Tiada ulasan: