Selasa, 17 Disember 2019

TAK FAHAM








TAK

FAHAM




Ambil tindakan sesiapa bincang SD Azilah, kata peguam Razak Baginda


PEGUAM kepada Abdul Razak Baginda meminta peguam negara mengambil tindakan menghina mahkamah terhadap pihak yang mengeluarkan kenyataan berhubung akuan bersumpah (SD) Azilah Hadri, lapor Free Malaysia Today.

Perbincangan tentang kandungan akuan itu boleh menjejaskan prosiding satu lagi kes saman sivil yang difailkan oleh keluarga Altantuya Shaariibuu, kata Manjeet Singh Dhillon.

Azilah yang disabitkan bersalah membunuh Altantuya mendedahkan dalam satu akuan berkanun bertarikh 17 Oktober bahawa model Mongolia berkenaan ada hubungan dengan bekas pegawai khas Najib Razak itu.

Bekas polis komando itu turut mengakui bahawa Najib mengarahkan pembunuhan Altantuya pada 2006.

Azilah dan Sirul Azhar Umar disabitkan bersalah membunuh Altantuya dan dijatuhi hukuman mati oleh Mahkamah Persekutuan pada 2015.

Mahkamah Rayuan sebelum itu menolak sabitan Mahkamah Tinggi terhadap kedua-duanya atas tuduhan membunuh.

Dalam afidavit yang difailkan bersama dengan akuan bersumpah itu, Azilah berkata bukti dan fakta material disembunyikan ketika perbicaraan di Mahkamah Tinggi dan Mahkamah Rayuan.

Beliau mohon Mahkamah Persekutuan menyemak semula sabitan dan hukuman mati yang dijatuhi terhadapnya dan Sirul serta perbicaraan semula. – 17 Disember, 2019.


YANG INI 

GUA TAK FAHAM

LU UDAH ENTOT

LU UDAH GINTIL

KELENTIT DIA

LU SUDAH JILAT

KEMUDIAN

LU ARAH BUNUH

SEKARANG 

TAK BOLEH CAKAP

PASAI APA?

LU PANCUT

LU ENJOY

TAPI KAMI

NAK STIM

DENGAR CERITA

DILARANG

GOLO DEK EEH
KAH KAH KAH



----------

Tiada ulasan: