Selasa, 17 Disember 2019

PEMIMPIN ISLAM KINI DIKEPONG






SAPA VVIP

VERY VERY

ISLAMIC PERSON



Azilah bertemu ‘VVIP’ di luar penjara - Shafee

PUTRAJAYA – Peguam terkenal, Tuan Haji  Muhammad Shafee Abdullah melahirkan rasa hairan bagaimanakah seseorang yang sudah dijatuhkan hukuman gantung boleh diberikan akses untuk bertemu seorang individu ternama ‘VVIP’ di luar penjara Kajang.

Banduan yang dimaksudkan oleh Shafee adalah bekas pegawai Unit Tindakan Khas (UTK), Azilah Hadri yang menunggu hukuman gantung selepas didapati membunuh wanita Mongolia, Altantuya Shaariibuu pada 2006.

Tuan Haji Shafee bagaimanapun berkata, maklumat itu tidak dapat disahkan olehnya sebaliknya dimaklumkan kepadanya oleh sumber yang boleh dipercayai.

“Pertemuan antara Azilah dan VVIP ini telah mengambil tempat pada awal Februari tahun ini. Bagaimanakah seorang banduan hukuman gantung boleh keluar dan bertemu VVIP ini di luar? Bagaimana ini berlaku?

“Tentunya saya tidak dapat sahkan maklumat ini tetapi pemberi maklumat yang boleh dipercayai. Pertemuan ini bukan dalam penjara sebaliknya luar penjara. Apabila seorang banduan yang sudah ditetapkan hukuman gantung, bagaimanakah dia boleh di bawa keluar begitu?

“Ini sudah melanggar undang-undang dan protokol. Saya sedang tunggu pengesahan rasmi ketika ini,” katanya kepada pemberita di sini.


ADA  KE ORANG

YANG LAGI

ISLAMIK DARI

NAJIB

DARI ANWAR

DI MALAYSIA INI

NAJIB BERI 

SALAM

PD KUBUR NABI

ANWAR KAWAN

IMAM KARDAWI

MUSTAHIL

ADA LAGI 



YANG LEBIH

ISLAMIC

DARI DUA

PEMIMPIN ISLAM

TERSOHOR INI
KAH KAH KAH




----------

1 ulasan:

Unknown berkata...

Ade pak tt......madey kutty... tu pun kalau hang dah mula percaya nama dia kahkahkahkah....